רשת מלונות היוקרה קמפינסקי הודיעה אתמול רשמית על הכוונה לפתוח בפברואר מלון בתל אביב, בעקבות כניסתו לתוקף של המתווה שמאפשר כניסת תיירים בודדים לישראל. המלון ינוהל על ידי גיא קליימן, שבתפקידו האחרון שימש כמנהל מלון ריץ קרלטון הרצליה.

מלון דויד קמפינסקי ימוקם במגדל המתנשא לגובה של 34 קומות ברחוב הירקון 51. הוא יהיה המלון ה־80 שפותחת רשת המלונות, והראשון בישראל. במלון 250 חדרים מרווחים ומעוצבים בקפידה, עם תצפית ישירה לקו האופק של הים התיכון. המחיר לחדר מתחיל ב־550 דולר ללילה.
המלון יציע 56 סוויטות, כשהבולטת שבהן היא David Penthouse - סוויטת טריפלקס־פנטהאוז, הגדולה ביותר בתל אביב. היא משתרעת על פני שלושה מפלסים בשטח של 450 מ"ר. במלון יופעלו חמש מסעדות, כשכל אחת תציע אווירה וסגנון ייחודי.

כשף הראשי ישמש מור כהן, לשעבר שף מסעדת הרברט סמואל הכשרה, שזכה בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה בעולם. השף עומרי מגל ינהל את התוכנית הקולינרית לאירועים פרטיים במלון. בלובי יפעל The Common Bar כחלק משיתוף פעולה ייחודי עם מותג הסיגרים קוהיבה ומותג הוויסקי מקאלן. בנוסף להיצע הבילוי והקולינריה המלון יכלול ספא בשירות מלא עם 11 חדרי טיפולים, חדר כושר מאובזר, סאונה ואזור מנוחה.