חברת בזק מכה את התחזיות עם זינוק של 25% ברווח הרבעוני ל־408 מיליון שקל. ההכנסות עלו ב־1.6% ל־2.22 מיליארד שקל. הרווח המתואם (בנטרול הכנסות והוצאות חד־פעמיות) הסתכם ב־299 מיליון שקל. עוד לפני הפרסום הרשמי של הדוחות נרשמו עליות במניות החברה.

דירקטוריון בזק אישר את התוכנית לשינוי מבני בחברות הבנות: מיזוג בין בזק בינלאומי ל־yes, ופיצול חטיבת האינטגרציה של בזק בינלאומי לתאגיד נפרד חדש. החברה מעריכה כי הרווח הנקי המתואם יסתכם השנה במיליארד שקל, הרווח ברוטו (EBITDA) על 3.5 מיליארד שקל.
חברת הבת אלפא (yes, פלאפון ובזק בינלאומי) בניהול רן גוראון סיימה בהכנסות של 1.2 מיליארד שקל. הדוחות עמדו בסימן חזרה לרווחיות בפלאפון, המשך הצמיחה ב־yes והשקת רשת פייבר בבזק בינלאומי.

פלאפון סיימה את הרבעון ברווח של שמונה מיליון שקלים עם גידול של 6% בהכנסות ממכירת ציוד קצה. החברה צירפה 50 אלף מנויים, כאשר זוהי השנה החמישית ברציפות של עלייה בכמות המנויים שלה. עוד עולה מהנתונים כי yes ממשיכה לצמוח עם 2,000 מנויים חדשים ו־160 אלף לקוחות על רשת ה־IP.

יו"ר הדירקטוריון גיל שרון: "הקבוצה מציגה תוצאות עסקיות חזקות ובנייה מואצת של תשתיות הצמיחה העתידית. פריסת הסיבים הגיעה ל־480 אלף משקי בית. תזרים מזומנים חזק והפחתת חוב ב־887 מיליון שקל יוצרים את התשתית לצמיחה עתידית".

המנכ"ל, דודו מזרחי: "התוצאות החזקות נשענות על פעילות שיא בכל המגזרים על רקע התגברות התחרות. הכנסות שירותי הענן והדיגיטל טיפסו ברבעון זה ב־13.9%. החברה השיקה את פרויקט הסיבים האופטיים, שיגיע בסוף השנה למיליון בתים".