בצל המשך התפשטות הקורונה בישראל, הודיע אתמול (שני) בנק דיסקונט כי הוא מרחיב את הסיוע ללקוחותיו ומציע חבילת פתרונות ושירותים נוספת ללקוחות העסקיים והפרטיים, שיאפשרו להם להתמודד עם אי הוודאות הכלכלית ולצלוח את התקופה המורכבת. צעדים אלו מצטרפים לצעדים נוספים עליהם הודיע הבנק מאז פרוץ משבר הקורונה, ובכלל זה דחיית תשלומי המשכנתאות עד שישה חודשים, מסלולי הלוואות נוחים, מסלולי השקעה מותאמים בפאסיבה ועוד.

במסגרת זו, יציע הבנק מסלולים גמישים וייחודיים לבעלי המשכנתאות. בין היתר, הבנק יאפשר הקפאת תשלומי המשכנתא קרן + ריבית והפרשי הצמדה, לתקופה של עד 12 חודשים. על מנת להקל על חיוב התשלומים שלאחר תקופת ההקפאה, יאפשר הבנק להאריך את תקופת פירעון המשכנתא עד ל-12 חודשים נוספים.

בנוסף, כך עולה מהודעת הבנק, בתקופה ההקפאה הבנק יאפשר החזר גמיש של תשלומים. כלומר, ניתן יהיה להקפיא את כל התשלומים או חלק מהם, לפי יכולת ההחזר של הלקוח, על ציר זמן של שנה.

ללקוחות הפרטיים מוצעים מגוון הלוואות בתנאים נוחים ובפריסה גמישה, כאשר בין השאר מציע הבנק את הלוואת "השלמת משכורת" ללקוחות שבחל"ת או ללקוחות שהכנסתם נפגעה. מסלול הלוואה זה יאפשר קבלת סכום של עד 6,000 ש"ח מדי חודש, ולמשך תקופה של עד חמישה חודשים. יש לציין כי בתקופת קבלת הלוואת "השלמת המשכורת" הלקוח לא ישלם ולא יצבור ריבית, כך שיוכל ליהנות גם מדחיית החזר ההלוואה וגם מפטור מתשלום הריבית. למעשה, רק בתום קבלת הכספים יתחיל הלקוח להחזיר את ההלוואה בפריסה של 24 ועד 36 תשלומים.

לצד זאת, בדיסקונט הודיעו גם על השקת המיזם החברתי "ביחדנ'ס" שנועד לעודד את הפעילות העסקית של הלקוחות, שנפגעה כתוצאה מהמשבר. המיזם המדובר יחבר בין הלקוחות העסקיים של הבנק (עצמאיים ועסקים קטנים) לבין הלקוחות הפרטיים, ולהיפך. במסגרת זו, דיסקונט יקצה תקציבי פרסום לקידום הלקוחות העסקיים של הבנק ברחבי הארץ.

בדיסקונט מסבירים כי לקוחות שיצטרפו למיזם, יזכו לקבל בחינם חבילת פרסום במדיה המקומית הכוללת, בין היתר, שילוט חוצות, פרסום ברדיו האזורי וברדיו הדיגיטלי, פרסום ברשתות החברתיות, חיפוש ב-Google ועוד. בנוסף, בעלי העסקים יוכלו להציע הנחות מבית העסק שלהם לכלל לקוחות הבנק באמצעות מפתח דיסקונט.

יפית גריאני, ראש החטיבה הבנקאית, ציינה: "הפתרונות המוצעים היום  גובשו לאחר בחינת הצרכים  של הלקוחות שלנו. אנו מחויבים להמשיך ללוות את הלקוחות ולעודד את הפעילות העסקית שלהם שנפגעה במשבר הקורונה. אנו משוכנעים שפתרונות האשראי הייחודים והחיבור בין קהילת בעלי העסקים שלנו ללקוחות שלנו יסייעו להם בתקופה מורכבת זו".

בבנק מציינים כי פרטים נוספים ניתן לקבל באתר הבנק  ובמוקד הטלפוני: 6111*.