חברת תה"ל הישראלית תספק מים נקיים לכתשעה מיליון הודים, זאת במסגרת הסכם ששוויו כ-30 מיליון דולר, הנחתם בין חברת המים ההודית של בנגלור, והחברה הישראלית. בעיר בנגלור, בירתה של המדינה קרנטקה, וכן בערים נוספות בהודו מתמודדים עם אתגרים רבים בנושא המים. בנגלור לבדה מונה כ-11 מיליון תושבים, ובהודו כולה מתגוררים מעל מיליארד בני אדם. 



את ההסכם בין שתי החברות יזם ד"ר שי מוזס, במפגש עם יו"ר תאגיד המים העירוני של בנגלור וצוות ההנדסה הפועל תחתיו, במטרה לעניין את התאגיד בטכנולוגיה ובידע של חברות ישראליות בכלל תחומי המים. חברות ישראליות בתחום המים פועלות בכל העולם בהצלחה רבה, וישראל נתפסת כמעצמה בכל הקשור לניהול מדיניות מים, הקמת ותפעול תשתיות מים ושפכים וטכנולוגיה ייחודית.



שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "משרד הכלכלה והתעשייה רואה במזרח אסיה פוטנציאל משמעותי להגדלת הפעילות של חברות ישראליות, וכן להגדלת היקפי הייצוא. על רקע ההסכם, אני קורא לחברות ישראליות, קטנות כגדולות, לפנות למערך הנספחים הכלכליים של מנהל סחר חוץ, ולקבל את כל הסיוע הנדרש כדי לייצא לכל יעד בעולם. הצלחה של חברות ישראליות בחו"ל היא הצלחה של המשק והכלכלה הישראלית כולה".