אם אתם מחזיקים בפלאפונים מסוג Windows Phone 8.0 ובמכשירי BlackBerry OS ו-BlackBerry 10, או שבמידה והטלפונים שלכם עתיקים, הגיע זמנכם להגיד יפה שלום לוואטסאפ. בין אם תרצו, או תזעמו, מיום ראשון הקרוב, פשוט לא תוכלו להשתמש יותר בתוכנה, שנמצאת בשימוש של למעלה ממיליארד איש ברחבי העולם. מי שעוד צפויים להפסיק ולקבל את השירות הם מכשירי אייפון, שפועלים עם מערכת ההפעלה iOS 6, שנמצאת על סמארטפונים כגון אייפון 4 ואייפון 4S, מכשירים עם אנדרואיד 4 ומטה, מכשירי ווינדוס פון בעלי מערכת הפעלה ווינדוס 8 ומטה. 



החל מה-31.12, יום ראשון הקרוב, מערכות ההפעלה המיושנות לא יוכלו להיות חלק מהתוכנה. בהודעה של החברה עצמה נכתב כי "כאשר התחלנו עם וואטסאפ ב-2009, אנשים השתמשו בטלפונים שלהם בצורה שונה לחלוטין ממה שהם משתמשים בו היום. ה"אפל סטור" רק נוסד, ובערך 80 אחוזים מהסמארטפונים פותחו עבור המערכות של בלקברי ונוקיה. היום העולם פועל כבר אחרת".



למרות זאת, באתר tgspot טוענים כי הפסקת התמיכה אינה אומרת שהאפליקציות יפסיקו לעבוד, אלא שלא יסופקו להן עדכונים יותר, לא כאלה שקשורים לתכונות חדשות, וגם לא כאלה שקשורים לאבטחה. כמו כן לא ניתן יהיה יותר ליצור חשבון חדש באמצעות גרסה שכבר אינה נתמכת, וכן לא ניתן יהיה להפעיל חשבון מחדש.