בתכניתה "איפה הכסף" ב- "103FM רדיו ללא הפסקה", התייחסה ענת דוידוב להתפתחויות השר"פ בארץ: "כולם רצו שר"פ, בהתחלה קראו לזה שר"ן- שרות רפואי נוסף. ההתחלה הייתה בהדסה, ומאוחר יותר הצטרף גם שערי צדק, ולאחר שנים של התכתשויות, הצטרפו גם בתי החולים הממשלתיים - איכילוב, שיבא, רמב"ם, הלל יפה ואסף הרופא. המטרה, למנוע רפואה שחורה, טובה לכאורה. התוצאה- בעייתית". 



דוידוב הזכירה את דבריה של שרת הבריאות לשעבר מ"יש עתיד", "תקשיבו למה שאומרת יעל גרמן, שהוועדה שעמדה בראשה החליטה לא להכניס את השר"פ למערכת הבריאות הציבורית, להוסיף כסף כדי לשפר את הרפואה הציבורית למעננו האזרחים, וכדי למנוע את חוסר השוויוניות. בישראל ממשלות מתחלפות בקצב של גרביים, מהמלצות גרמן לא יצא כלום כמובן, ובראש משרד הבריאות התייצב התומך הגדול של שרותי רפואה פרטית לבתי החולים הציבוריים- השר יעקב ליצמן".





דוידוב המשיכה בסקירתה, ולמה טרחנו בכלל להטריד אתכם ברקע ההיסטורי הקצר הזה, משום שעכשיו, עם כניסתו לתפקיד המנהל החדש של הדסה הפרופסור זאב רוטשטיין, הוא מודיע על הפסקת השר"פ בתחומי הדסה בשעות הבוקר, ויש מצב שהמהלך יצליח לסחוף אחריו בתי חולים נוספים, שערי צדק למשל שוקל את המהלך בחיוב".

קול החולים


לאחר מכן דוידוב הסבירה את חשיבות הנושא "אנחנו מבקשים להשמיע את קולם של החולים, המטופלים, שאף אחד לא סופר אותם בויכוח העקרוני הזה, אף אחד לא שואל אותם, ובטח גם לא בית החולים החדש אסותא באשדוד, שעל פי התנאים שנקבעו איתו הותר לו לקיים ניתוחים פרטיים בשעות הבוקר"

ודוידוב סיימה בהצהרה כי "החולים שמשלמים כסף לקופות החולים, ומטרטרים אותם בכל פעם מחדש לסוף התור כי הכסף שלהם מריח הרבה פחות טוב.  לטעמנו, השמחה מוקדמת מידי. היה עדיף להחזיר את הגלגל שנתיים לאחור, ולבטל את השר"פ לחלוטין, כולנו היינו מרוויחים את הבריאות שלנו בחזרה."