קבוצת תנובה מאתגרת את שוק משקאות הבריאות, והיא הראשונה לצאת בסדרת מוצרים פונקציונליים שישווקו תחת המותג +TNUVA. הסדרת כוללת חמישה סוגי משקאות בבקבוקונים של 100 מ"ל, שיימכרו בכעשרה שקלים ליחידה. הייצור ייעשה בשיתוף AMC הספרדית, המייצרת מותגים פרטיים לחברות כמו Starbucks ומרקס אנד ספנסר.

פסח מעבר לפינה: כיצד מצליחים לשמור על תזונה בריאה בחג?

פרסום ראשון: משרד הבריאות הורה שלא למכור "אוזמפיק" להרזיה

כל הרכיבים יהיו על בסיס טבעי וללא חומרים משמרים. הטעם הפופולרי בעולם הוא ג'ינג'ר, שיהיה רכיב חשוב בקטגוריה החדשה. הוא ישווק בתוספת תפוח ולימון או על בסיס לימון ודבש, בתוספת תפוח, אגס וג'ינג'ר. משקה נוסף יהיה על בסיס כורכום, ויכיל גם תפוח, תפוז, לימון וג'ינג'ר. עוד משקה יהיה סלק גוארנה, המכיל סלק, תפוח, לימון, רימון וגוארנה. המשקה האחרון יהיה מאצ'ה, המכיל תפוח, קיווי, לימון, ליים, נענע, מאצ'ה וספירולינה.

"תנובה ממשיכה להנגיש מזון מזין לציבור, מתוך תפיסה רחבה של GOOD FOOD. אנו ממוקדים בפיתוח מוצרים פונקציונאליים, ומתאימים אותם לצורכי הלקוחות כחלק ממגמות תזונה בעולם", ציינה ענת גרוס שון, המשנה למנכ"ל.

מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק מסרה: "השוטים החדשים יאפשרו לצרכנים לשלב את הרכיבים הטובים בתזונה היומיומית שלהם. מדובר בהצעת ערך חדשה עבור הצרכן המתכתבת עם דפוסי החיים העדכניים, שכוללים ריבוי משימות וצריכה 'על הדרך' בקצב גבוה".