קבוצת גלובל ברנדס גלרי השיקה בתל אביב חנות חדשה בשם "G CONCEPT" המאגדת את כל מותגי הקבוצה: GUESS, DKNY, סם אדלמן, BAYTON ועוד. בחנות יימכרו סמפלים ייחודיים שטרם יצאו לשוק ויש יחידה אחת מכל דגם בישראל ויחידות בודדות בעולם של הקולקציות שיצאו בעוד כשנה.

החנות החדשה שהוקמה ברמת החייל בתל אביב משתרעת על פני 100 מ"ר ומעוצבת באופן כזה שלכל מותג אופנה – מתחם משלו. בחנות החדשה שקיבלה את השם "G CONCEPT" הושקעו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים ומלבד המבחר המגוון של המותגים והפריטים, יימכרו בחנות סמפלים בלעדיים וייחודיים של המותגים השונים, במחירים אטרקטיביים במיוחד לקהל הרחב. 

G CONCEPT רמת החייל (צילום: פרטי)
G CONCEPT רמת החייל (צילום: פרטי)

גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי: "אנו נרגשים לפתוח את חנות הקונספט הייחודית שלנו שהינה השלישית במספר בלב ליבה של תעשיית האופנה התל אביבית. נוכחנו לראות כי שילובם של מספר מותגי אופנה בינלאומיים לצרכן הישראלי מאפשר חווית קנייה במקום אחד, מקצה לקצה לטוטאל לוק מושלם. בתקווה לפתיחתן של עוד 2-3 חנויות נוספות בקניונים המובילים בארץ עד לסוף השנה הנוכחית".

החנות החדשה היא ה-13 במספר חנויות המותגים של הקבוצה בישראל, שהוקמה רק ב-2019 לצד אתר הסחר בקבוצה: www.globalonline.co.il וזאת בנוסף לעוד מאות נקודות סיטונאיות ברחבי הארץ שבהן ניתן להשיג את מותגי האופנה הבינלאומיים במיובאים על ידה.

טווח המחירים: 1,190-149.90 שקלים. 

חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים. כיום, GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה GUESS ו-DKNY, מותגי הנעליים האמריקאים SAM EDELMAN ו-CIRCUS ומותג נעלי האופנה/נוחות הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד. החברה מפעילה אתר סחר ומעבר לחנויות המותגים, משווקת את מוצרי המותגים במאות נקודות סיטונאיות הפזורות ברחבי הארץ.