בכדי ליהנות מכל היתרונות של שירות מקצועי שכזה, חשוב לקבל החלטות חכמות. דרור מחברת "דרור פינויים" שהינו בעל למעלה מ-15 שנים בתחום, מסביר כיצד ניתן "לעשות את זה נכון". 

יש לא מעט מצבים בחיים בהם יכול לעלות הצורך בפינוי תכולת דירה, מי שנקלע לאחד מאותם המצבים, יכול למצוא את עצמו מתלבט ומתחבט האם להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום של פינוי דירות, או לבחור בגישה של "אם אין אני לי מי לי" ולבצע את הפינוי באופן עצמאי.

ובכן, התלבטות היא כמובן דבר לגיטימי, אבל בכדי לקבל החלטה נבונה, חשוב להבין לעומק את היקף עבודת הפינוי ואת שלביה והתבסס על כך, לקבל החלטות חכמות, אשר בכוחן לספק את המענה הטוב ביותר על הציפיות והצרכים. 

מתחילים מהתחלה – המצבים בהם יעלה הצורך בפינוי תכולת דירה 
ישנן מספר סיטואציות שכדאי להכיר בגינן יעלה הצורך בפינוי תכולת דירה. כל אחד מאותם המצבים יכול להעלות שיקולים שונים, לגבי השאלה אם כדאי לבצע את הפינוי באופן עצמאי או להסתייע בשירותים ייעודיים של חברה. 

להלן חלק מהסיטואציות המדוברות ומהשיקולים אשר כדאי להכיר:

בעת קבלת דירה בירושה – פינוי דירות נפטרים
קבלת דירה בירושה, כוללת לרוב גם את התכולה שלה. לרוב, לאחר ההתמודדות עם האובדן והטיפול בכל ההליכים הבירוקרטים, המטרה של היורשים תהיה למכור את הדירה. בשביל להשלים את התהליך, יעלה צורך לדאוג תחילה לפנות את תכולתה ולהכין אותה לקראת הליך המכירה. 

אז כמובן, כי קיימת אפשרות, לבצע את עבודת הפינוי באופן עצמאי, אך יש לקחת בחשבון שבמקרה מהסוג הזה, מעבר לקושי הפיזי אשר טמון בעבודת הפינוי, קיים גם האלמנט של הקושי הרגשי – זה לא פשוט לפנות חפצים אשר עד לאחרונה שימשו אדם אהוב וחשוב, אשר כבר אינו בין החיים וכל חפץ שכזה יכול לעלות מיליון זיכרונות, שלא תמיד ניתן לשאת אותם. 

פינוי דירות – כיצד לקבל החלטות נכונות? (צילום: דרור פינויים)
פינוי דירות – כיצד לקבל החלטות נכונות? (צילום: דרור פינויים)

פינוי דירה אגרנות כפייתית 
אגרנות כפייתית מאופיינת באיסוף אובססיבי של חפצים, אשר חלקם הגדול אינם שימושיים ובנוסף, גם באי רצון מצד האגרנים לפנות אותם. 

דירות של הסובלים מאגרנות כפייתית, יכולות להפוך עם הזמן למפגע סביבתי וכחלק מכך, פינוי התכולה בדירות מהסוג הזה, עלול לטמון בחובו לא מעט סיכונים – חפצים עלולים ליפול ולפגוע במי שמבצע את הפינוי.

מהסיבה הזאת, הליך פינוי הדירה חייב להתבצע במקצועיות רבה ולהתבסס על הליך תכנון קפדני. לכן, במקרים כאלו, ההמלצה היא לא רק להכניס לתמונה חברת פינוי דירות, אלא גם לוודא שמדובר בחברה מקצועית ומנוסה המתמחה באופן פרטני בפינוי דירות אגרנות כפייתית.  

פינוי בעקבות רילוקיישן 
סיבה נוספת בגינה יכול לעלות צורך בפינוי דירה היא בעקבות מעבר לחו"ל, במקרה כזה, יעלה לעיתים הצורך או הרצון להיפטר מרוב תכולת הדירה – וכאן, יש חשיבות גבוהה גם להליך המיון .

כידוע, מי שנמצא לקראת הליך שכזה, ימצא את עצמו מטפל אם לא מעט בירוקרטיות ופעולות לקראת המעבר, כך שהסיכוי שיהיה לו זמן פנוי לביצוע פינוי תכולה באופן עצמאי הינו נמוך במיוחד – וזאת עוד לפני שלוקחים בחשבון את המורכבות של תהליך הפינוי. לכן, ההמלצה היא לפנות לחברת פינוי דירות, אשר כחלק משירותיה, גם רוכשת תכולה, מה שיבטיח שהיא תדאג להליך מיון קפדני.

פינוי בעקבות שיפוץ/ מכירה של דירה
ישנם מקרים בהם הצורך בפינוי תכולת דירה יהיה בכדי להוות דרך אל עבר התחלה חדשה. צורך זה יכול לעלות בעקבות רצון לשפץ את הדירה בצורה יסודית או בעקבות הרצון למכור את הדירה וכחלק מכך, לרוקן אותה מתכולתה – עבור רבים, מעבר לדירה חדשה מהווה כהזדמנות לעשות שינוי וכחלק מכך, לרכוש תכולה חדשה.

כידוע, הן הליך שיפוץ דירה והן עליך מכירת דירה טומנים בחובם לא מעט בירוקרטיות ופעולות אותן צריך לבצע. מהסיבה הזאת, רק המחשבה להכניס לתמונה גם הליך עצמאי של פינוי דירה, יכולה לגרום לתהליך להיראות כסוג של משימה בלתי אפשרית.

כמובן שקבלת ההחלטה אם לבצע את הליך הפינוי באופן עצמאי או להסתייע בשירותיה של חברה, תושפע גם משיקולים אישיים ולא רק מהסיטואציה עצמה – יש כאלו, אשר יגיעו למסקנה כי יש ברשותם את היכולות, הכלים והזמן לבצע את הפינוי באופן עצמאי ואחרים (עליהם נמנים רוב האנשים), יבינו שאין ברשותם את היכולות, המסוגלות או הרצון לבצע פינוי עצמאי ולכן, יבקשו להסתייע בשירותיה של חברת פינוי דירות מקצועית ומנוסה.

איך לבחור חברת פינוי דירות?
במקרים בהם התקבלה ההחלטה להשתמש בשירותיה של חברת פינוי דירות, השלב הבא בתהליך יהיה לבחור את אותה החברה בתבונה. 

בכדי לבחור בחברה מתאימה, ההמלצה תהיה לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  • השירותים המוצעים – מומלץ לבדוק מה שירותי החברה כוללים  – יש חברות אשר מלוות את הלקוחות שלהן לאורך כל שלבי הפינוי וזה כולל מתן ייעוץ התחלתי, תכנון הפינוי, סיוע במיון וכמובן, העברת הציוד לאתרים הרלוונטיים.
     
    לעומת זאת, ישנן גם חברות פינוי אשר השירות שלהן כולל רק חלק מאותן הפעולות – מה שיכול להעלות את הצורך להכניס לתמונה חברה נוספת. מעבר לכך, במקרים בהם יש צורך במענה על בקשות מיוחדות, לדוגמא, פינוי באמצעות מנוף, יש לוודא שהחברה הנבחרת למטרה, אכן ערוכה לספק מענה על אותו הצורך. 
  • הצעת מחיר – למחיר השירות תהיה השפעה רבה על הבחירה ולכן, כצעד ראשון, חשוב ליצור קשר עם החברה ולבקש הצעת מחיר מפורטת. בעת בחינת ההצעה, מומלץ לקחת בחשבון כי במידה ואותה החברה גם רוכשת תכולת דירה, דבר זה יכול לשנות את התמונה, לקבל את שירותי החברה בחינם ואף להרוויח ממנו. 
  • רמה מקצועית וניסיון – פינוי דירה טומן בחובו עבודה מורכבת, המצריכה לרוב ביצוע של פעולות כמו: פירוק רהיטים והרמה של חפצים כבדים. מהסיבה הזאת, חשוב לוודא שהיא תבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום. 
  • ייעוץ ראשוני – במקרים רבים, קבלת ייעוץ ראשוני מנציג מטעם החברה, יכול לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה. כדאי להגיע לייעוץ עם רשימת שאלות מוכנה, כאשר, התשובות עליהן, יאפשרו לקבל את התמונה המלאה לגבי אותה החברה ולסייע בקבלת ההחלטה. 

לסיכום
הליך פינוי דירות מהווה לרוב כהליך מורכב, כאשר, הבחירה לבצע אותו באופן עצמאי, יכולה להתגלות כטעות. יחד עם זאת, גם אם התקבלה ההחלטה להשתמש בשירותיה של חברת פינוי דירות, יש להקפיד ולבחור את אותה החברה בתבונה – כך שאם הבחירה היא בחברה אשר קונה את התכולה, השירות יכול להינתן ללא עלות ואף לטמון בחובו רווח – כך שבמקרה כזה, מדובר ללא ספק במצב של win win.

חברת "דרור פינויים" אוחזת בניסיון של למעלה מ-15 שנים בשירותי פינוי דירות ובקניית ירושות ותכולות. דרור, אשר עומד בראש החברה, הינו מעריך מקצועי ומנוסה, מה שיבטיח מחיר הוגן עבור תכולה בעלת ערך. 

אז אתם מעוניינים בשירותי פינוי מקצועיים, מחברה מנוסה, אשר רוכשת גם תכולה, מוזמנים ליצור קשר במספר - 072-397-6777.