Dreame H11 MAX הוא שואב אבק ושוטף רצפות אלחוטי שמשלב שתי פעולות לניקוי הבית והרצפות. השואב מתאים לכל סוגי הרצפות והוא מכיל שני מכלי מים להפרדת המים הנקיים מהמלוכלכים. מדובר בשואב נהדר למי שמחפש להקל על עצמו את פעולת הניקוי והשטיפה, בעיקר כשלא מדובר ברצפה מטונפת ממש. השואב קל מאוד לתפעול, מילוי המים מהיר ופשוט, יש לו צד דיגיטלי גדול ונוח לקריאה והוא אומר בקול את הפעולות שהוא עושה. השואב מעט כבד, אך בהתחשב בנוחות של השימוש בו, זה בהחלט דבר זניח. ניסינו אותו גם על פרקט, והתוצאה הייתה מצוינת.
מחיר: 2,490 שקלים

שואב האבק Dreame H11 MAX (צילום: יחצ)
שואב האבק Dreame H11 MAX (צילום: יחצ)


במקביל להשקת חנות פופ־אפ בקניון TLV FASHION, מותג ההנעלה האמריקאי סם אדלמן מציג את קולקציית הקיץ שלו שמתאפיינת בשילובים של צבעי פסטל וניוד טבעיים, רצועות קלועות, רצועות מרופדות במראה קפלים, אבנים ופנינים. הנעליים נוחות מאוד. גם העקבים הגבוהים מגיעים עם תמיכה לכף הרגל.
מחיר: 749.90־349.90 שקלים

נעלי סם אדלמן (צילום: יחצ)
נעלי סם אדלמן (צילום: יחצ)

מותג ההלבשה התחתונה טריומף משיק סדרת פיג’מות ובגדי בית מבדים נעימים ובצבעים ניוד, כחול, סגול, ורוד ותכלת. למרות החיבה שלנו לכותנות לילה, אהבנו מאוד לגלות בקולקציה סטים של מכנסיים וחולצות מכופתרות עם לוק אירופי מגניב.
מחיר: 179־369 שקלים

פיג'מות טריומף (צילום: שי יחזקאל)
פיג'מות טריומף (צילום: שי יחזקאל)

ליין מוצרי השיער של עדן פינס – Fifi - כולל כ־20 מוצרים, בהם תכשירי טיפוח, מברשות ומוצרים ייחודיים למתולתלות. ניתן למצוא בקולקציה מספר מברשות שיער בעלות שיניים רחבות שמקילות את פעולת הסירוק; וגם שמפו ומרכך לשיער מצוינים שמותירים את השיער רך למגע.
מחיר: 19.90־89.90 שקלים
להשיג בסופר־פארם

עדן פינס (צילום: יחצ)
עדן פינס (צילום: יחצ)


"פיצה האט" והשף גיא גמזו משיקים את פיצת פרסקה - פיצה משפחתית מבצק דק ופריך בשוליים, עם בסיס של רוטב גבינת שמנת שום וכדור מוצרלה פרסקה. רוטב השמנת לא כבד, אך כמעט לא הרגשנו נוכחות של טעם השום שהובטח. פיצה יחסית עדינה, כיפית לאכילה, עם סלט פרשי ליד.
מחיר: 79.90 שקלים

פיצה פרסקה של פיצה האט (צילום: יניב כהן)
פיצה פרסקה של פיצה האט (צילום: יניב כהן)


דומינו’ס פיצה ו־Sweetweet יוצאים בשיתוף פעולה שבמסגרתו יוצעו בסניפי דומינו’ס קופסאות סוויטבוקס מאנצ’ים במהדורה מוגבלת, מלאות בחטיפים מלוחים ומתוקים. דרך נהדרת להתמודד עם הרצון לנשנוש אחרי פיצה משפחתית.
מחיר: פיצה משפחתית (רגילה) + שתייה + סוויטבוקס מאנצ'ים ב־175 שקלים
שתי פיצות משפחתיות + סוויטבוקס מאנצ'ים ב־209.90 שקלים

דומינוס ווסווטיוויט (צילום: דן פרץ)
דומינוס ווסווטיוויט (צילום: דן פרץ)

מותג הטיפוח NUXE משיק את MERVEILLANCE LIFT - סדרה המבוססת על שמן מיקרו אצות פעיל במיוחד. הסדרה כוללת ארבעה מוצרי טיפוח אנטי־אייג’ינג בעלי פורמולות טבעוניות, ללא סיליקון, שמכילים 96% רכיבים ממקור טבעי. ניסינו שניים ממוצרי הסדרה: קרם פנים פודרתי למיצוק העור וקרם עיניים. קרם הפנים היה נהדר, בעל מרקם יציב שנספג יחסית מהר בעור. הוא הותיר את העור עשיר בלחות ונתן אפקט מסוים של מילוי קמטוטים. קרם העיניים היה מוצלח, ריכך את מראה השקיות ותחושת העייפות שמסביב לעיניים. לשניהם היה ניחוח נעים ועדין.
מחיר: 165־209 שקלים

MERVEILLANCE LIFT (צילום: יחצ חול)
MERVEILLANCE LIFT (צילום: יחצ חול)


המותג נספרסו משיק קפה בתערובת לימונענע, בהשראת ברזיל. מתאים בעינינו בעיקר לחובבי הקפה הקר שמעוניינים להוסיף ממד של רעננות למשקה.
מחיר: החל מ־25.90 שקלים לשרוול 

קפה לימונענע של נספרסו (צילום: יחצ)
קפה לימונענע של נספרסו (צילום: יחצ)