חברת וילי פוד החלה לייבא לארץ מאיטליה סדרה של חמישה מוצרים חדשים ללא גלוטן, בהם מיני גריסיני, קרקרים בטעם עגבניות ואורגנו וביסקוויטים. טעמנו את הביסקוויטים, שהיו טעימים, פריכים והיוו חלופה ראויה למקבילים עם גלוטן.
מחיר: 9.90 שקלים

לרגל חגיגות העשור שלה, מבשלת שריגים משיקה את “בירת העשור” שתימכר במהדורה מוגבלת. זוהי בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת בעלת טעמים מעושנים, בהשראת בירות מאזור במברג שבצפון בוואריה.
מחיר: 15 שקלים

בירת העשור (צילום: שיווק אינטגרל)
בירת העשור (צילום: שיווק אינטגרל)

מותג הפסטה "ברילה" משיק את פסטה אורקייטה - פסטה בצורת צדף; פסטה פפירי - פסטה במשטח מחוספס ובצורה מגולגלת; פסטה פליה א פיינו - פסטה שטוחה ורחבה בשילוב תרד; פסטה אמיליאנה טליאטלה - פסטת ביצים שטוחה ורחבה; ופסטה קסטלאנה - בצורה שדומה לקונכייה. כל הפסטות בסדרה שומרות על צורתן גם לאחר הבישול ובעלות מרקם יציב שתופס טוב את הרוטב.
מחיר: 12.90 שקלים

ברילה, מהדורת שבועות (צילום: יחצ)
ברילה, מהדורת שבועות (צילום: יחצ)

“אנרג’ים ספורט” מציעה חבילת כושר בסיסית עם חמישה אלמנטים: כדור OverBall בקוטר 22, שלוש רצועות מתיחה ברמות התנגדות שונות ומזרן יוגה. החבילה מאפשרת לבצע תרגילי אימון קלים בבית או בחוץ ולחזור לכושר בקלות.
מחיר: 20־99 שקלים

רצועת אימון לופ לייטקס אנרג'ים ספורט (צילום: יחצ)
רצועת אימון לופ לייטקס אנרג'ים ספורט (צילום: יחצ)

חברת אורגניקזון מייבאת ארצה מוצרים חדשים של המותג הבינלאומי Organ(y)c, בהם שטיפה אינטימית עם קמומיל, מגבונים לחים אינטימיים ומגן תחתון באריזת חיסכון. כולם אורגניים, נקיים מכימיקלים ומתאימים גם לעור רגיש. השטיפה האינטימית הייתה בעלת ניחוח מעודן והותירה תחושת רעננות.
מחיר: 26.90־49.90 שקלים

SCENTED FACE HIGHLIGHTERS PALETTE היא סדרת היילייטרים בניחוח שוקולד של חברת Pupa, שתימכר במהדורה מוגבלת. הסדרה כוללת שתי פלטות ליצירת מראה זוהר בגוונים חמים של חום כהה, בז’ מתובל, קפוצ’ינו וורוד. הניחוח השוקולדי מורגש במריחה, אך הוא נעלם די מהר, כך שהוא לא מעיק. המרקם של ההיילייטרים מאוד עדין, אך מחזיק לכל היום.
מחיר: 129 שקלים

PUPA PALETTE FACE   (צילום: יחצ חול)
PUPA PALETTE FACE (צילום: יחצ חול)

המותג סודהסטרים משיק שלושה דגמים של מכונות סודה: TERRA – בעלת מראה אלגנטי מוקפד, DUO - בעיצוב חכם המאפשר שימוש בקראף זכוכית מעוצב, ו־ART – מכשיר בסגנון רטרו שמשלב ידית תעשייתית ומגיע בצבעוניות מפתיעה. למכונות יש טכנולוגיה חדשה שמאפשרת חיבור מהיר של מכל הגז. הן נוחות לשימוש, קלות לניקוי ונראות מצוין על השיש.
מחיר: 299־449 שקלים

מכשיר ארט סודהסטרים (צילום:   באדיבות סודהסטרים)
מכשיר ארט סודהסטרים (צילום: באדיבות סודהסטרים)

לסדרת קרקר THIN של "פיטנס" נוסף המוצר: פיטנס זיתי קלמטה. הקרקרים מכילים כ־99 קלוריות בחמש יחידות, הם מכילים דגנים מלאים, והם דקים וקריספיים, כך שאי אפשר להפסיק לאכול אותם. הטעם החדש מעודן יחסית ומשתלב מצוין עם מטבלים וגבינות קשות.
מחיר: 8־12.90 שקלים

פיטנס זיתי קלמטה  (צילום: סטודיו אסם)
פיטנס זיתי קלמטה (צילום: סטודיו אסם)