המותג דיילי’ס (Daily’s) של סופר־פארם משיק מתחם מעדנייה שבו תמצאו מגוון מותגי מזון, בהם פסטות של המותג De Cecco, רוטבי עגבניות של המותג Mutti, חומץ בלסמי של חברת PONTI, תבלינים, ממרחים, זיתים, ריבות, רטבים, גבינות ועוד. לכבוד ההשקה יציע דיילי’ס מבצע של 2+1 מתנה על מוצרים נבחרים.

המותג ארקוסטיל משיק, עם השף ישראל אהרוני, סדרת סכינים שמיוצרות מפלדה יפנית, מגיעות בעיצוב יפני, וסימן הדרקון המסורתי מוטבע על גבי הלהב שלהן. הסכינים קלות, נוחות וצפויות לכבוש לבבות של פודיז.
מחיר: 129־649 שקלים

סדרת הסכינים של ישראל אהרוני (צילום: מילניום מרקטינג)
סדרת הסכינים של ישראל אהרוני (צילום: מילניום מרקטינג)

רשת רהיטי הילדים “עצמל’ה” משיקה קולקציית שטיחים מודפסים ומראות מעוצבות. קולקציית השטיחים כוללת חמישה דגמים של שטיחים עגולים עם הדפסים טרנדיים. השטיחים רכים מאוד ונעימים למגע ומשתלבים נהדר בחדרי ילדים וחדרי משחקים. בקולקציית המראות יש שלושה דגמים של מראות תלייה ומראות עומדות, עגולות ומלבניות, בסגנון בוהו, עם מסגרת במבוק.
מחיר: שטיחים - החל מ־219 שקלים, מראות - החל מ־195 שקלים

שטיח מודפס עגול ברשת עצמלה (צילום: שחר פליישמן)
שטיח מודפס עגול ברשת עצמלה (צילום: שחר פליישמן)

המותג AREON משיק את קולקציית Mosaic שמציעה שישה ניחוחות למבשמי אוויר לבית ולמשרד, בהם ניחוח הדרים ולבנדר; ניחוח של פירות וזעפרן; וניחוח של שבבי עצים יבשים עם ענבר ותבלינים מעורבבים בפצ’ולי. הריחות עוצמתיים ונשארים לאורך זמן.
מחיר: 79 שקלים

קולקציית Mosaic (צילום: יחצ חול)
קולקציית Mosaic (צילום: יחצ חול)

המותג ד”ר פישר מציע מוצרים מוקטנים מהסדרות סרקל וקמיל בלו סנסיטיב. בסדרת סרקל תמצאו שני מוצרי TO GO - סרקל שמפו לילדים וסרקל מרכך לילדים. בסדרת קמיל בלו סנסיטיב הושקו שני מוצרי TO GO – קמיל בלו סנסיטיב אל־סבון וקמיל בלו סנסיטיב שמפו אל־דמע. המוצרים מתאימים מאוד לטיולים ומגיעים באריזות נוחות לשימוש.
מחיר: 9.90 שקלים

ד''ר פישר (צילום: יעל האן)
ד''ר פישר (צילום: יעל האן)

המותג LIERAC PARIS משיק סדרת אנטי־אייג’ינג LIFT INTEGRAL שמתמקדת באפקט מתיחת פנים וכוללת שמונה מוצרים ליום וללילה בעלי מרקם נעים ולא שומני, בהם סרום אקטיבי למיצוק העור, קרם פנים, מסיכת יופי, קרם לילה ועוד. הסרום לאזור העיניים היה באמת נהדר. הוא נספג לחלוטין בעור, וייצר מראה מתוח שהחזיק מעמד לאורך כל היום. גם מסיכת היופי הייתה מצוינת, ויצרה מראה חלק וחיוני לעור.
מחיר: 165־369 שקלים

ליראק פריז (צילום: יחצ)
ליראק פריז (צילום: יחצ)

NEOX DERMACARE משיק סדרת תכשירי אנטי־אייג'ינג לאזור העיניים, הכוללת קרם עיניים פעיל, סרום עיניים ומסיכה טיפולית. קרם העיניים היה מולטי־אקטיבי, גרם לעור להרגיש מתוח, והיה עתיר לחות וגמישות. הקרם נמרח בקלות ונספג נהדר.
מחיר: 270־315 שקלים

מותג הטיפוח נאוקס (צילום: יחצ)
מותג הטיפוח נאוקס (צילום: יחצ)

כוהנת הטיפוח פולה בליק משיקה מקדם הגנה בטכנולוגיית פנינים עם דמי מייק־אפ. מקדם ההגנה סמיך יחסית, והוא בעל גוון קל של צבע שמשתלב עם גוונים שונים של עור. הוא מספק הגנה טובה, רק אסור לשכוח לרענן אותו כמו כל מסנן קרינה.
מחיר: 180 שקלים

כוהנת הטיפוח פולה בליק (צילום: יחצ)
כוהנת הטיפוח פולה בליק (צילום: יחצ)