נווה צדק והים
מלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" שוכן בקצה הדרומי של הטיילת בתל אביב. מצדו האחד נוף לים התיכון ומצדו האחר שכונת נווה צדק. אופיו מגדיר מחדש את המושג "יוקרה אלגנטית". המלון מציע חוויית אירוח בינלאומית באווירה חורפית, הכוללת טעימות יין בשישי אחר הצהריים, ארוחת ערב שבת וארוחת בוקר מפנקת במסעדת "חצרות יפו".

נוסף לכך יוכלו אורחי המלון ליהנות מסיור מודרך בשכונת נווה צדק הקסומה. המחיר ללילה בסוף שבוע: החל מ־2,350 שקל לזוג. בתוקף עד 28.2.2022.

מלון ''דיוויד אינטרקונטיננטל'' (צילום: איתי בנית)
מלון ''דיוויד אינטרקונטיננטל'' (צילום: איתי בנית)

משעול הזיתים
"אוליאה" בראש פינה הוא מתחם אירוח המסתתר בלב משעול זיתים ומציע שבע יחידות אירוח המותאמות לזוגות או למשפחות וחולקות בריכה מחוממת, הוט־טאב חיצוני, מטבח חוץ מאובזר ומקצועי, גינה גדולה ומטופחת ואווירה שהיא תוצר של פיוז'ן איכותי בין הכפרי למודרני. המקום הוא גם נקודת יציאה מושלמת לאטרקציות של הגליל והגולן.

בקומה העליונה של המתחם יש וילה המתאימה בעיקר למשפחות ולקבוצות גדולות, והיא משקיפה על המתחם כולו וצופה לנוף סביבו. גודלה הוא 320 מ"ר, והיא יכולה להכיל 14 אורחים. מחיר בסיס ללילה לזוג בסוף שבוע: 950 שקל (לינה + ארוחת בוקר זוגית).

מחיר בסיסי ליחידה משפחתית ללילה בסוף שבוע: 1,700 שקל (לינה + 2 ארוחות בוקר זוגיות. מינימום 2 לילות בסוף השבוע. אפשר להזמין במקום גם כרטיסים לאתר החרמון במחיר מוזל, טיולי ג'יפים, סיורים וטעימות ביקבים ברמת הגולן והגליל, ארוחות שף למתחם וטיפולי ספא.

בריכה מחוממת במתחם האירוח ''אוליאה'' (צילום: אסף דרורי)
בריכה מחוממת במתחם האירוח ''אוליאה'' (צילום: אסף דרורי)

שנות ה־30
"הרודס" תל אביב הוא מלון קונספט השוכן אל מול החוף בלבה של העיר, ומביא את אווירת העיר הלבנה של שנות ה־30, ליצירת חוויה תרבותית־היסטורית. המלון מעוצב ברוח ימי המנדט הבריטי של תל אביב הקטנה ומשלב נוחות מפוארת וטכנולוגיה עדכנית. במלון מוצעים תפריט קולינרי עשיר, ספא יוקרתי עם מבחר טיפולים לגוף ולנפש, טרקלין עסקים וחדר כושר מאובזר.

המלון מציע חבילות בסוף השבוע על בסיס לילה וארוחת בוקר, בשילוב תוכן חווייתי - סיור סגווי לילי מודרך לאורך הטיילת או סיור קולינרי בשוק הכרמל. החל מ־1,095 שקל | לילה עם הופעה בעיר - זוג כרטיסים להופעה של שלום חנוך או תיסלם או הופעת צהריים של אברהם טל או החברים של נטשה. החל מ־1,490 שקל | לילה עם עיסוי זוגי וכניסה למתקני הספא. החל מ־ 1,340 שקל.

מלון ''הרודס תל אביב'' (צילום: יחצ)
מלון ''הרודס תל אביב'' (צילום: יחצ)

בשביל הצפצפות
רשת מלונות מטיילים כוללת שישה מלונות באזור הגליל - מטולה, מלכיה, ארץ דפנה, הווילג', גשר הזיו ואילון - ומתחם קמפינג מטיילים בדפנה. הרשת מעודדת את אורחי המלונות לצאת ולטייל גם בימי גשם, ומזמינה אותם להצטרף לטיולי שבת מודרכים, המותאמים גם למשפחות מצוידות במטרייה.

בחודש הקרוב יוכלו אורחי המלונות בגליל העליון להצטרף לטיול פריחות נרקיסים וזרימות בעמק החולה, הכולל סיור חורפי בג'ונגלים של הבניאס ובשביל הצפצפות הייחודי לאורכו. אורחי מלונות הגליל המערבי מוזמנים להצטרף לטיול מודרך לאורך כביש הצפון: טיול בלב יער חניתה, ביקור באתר חומה ומגדל, תצפית מהגג של הגליל - חורבת עירב - וביקור בחומה המצוירת במושב שתולה.

הטיולים הם בתוספת של עשרה שקלים למשתתף מעל גיל 3, והם מתאימים לכל המשפחה אך אינם נגישים לעגלות ילדים. אירוח סוף שבוע במלון מטיילים מלכיה: החל מ־745 שקל לזוג. במלון מטיילים גשר הזיו: החל מ־627 שקל לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

כולל מכס
מלון "פרא" בצומת בית המכס ממוקם באתר היסטורי למרגלות רמת הגולן. המקום מיועד לזוגות בלבד (ללא ילדים), והוא משתרע על 8 דונם וכולל 27 חדרים וסוויטות בארבעה מבנים ששומרו על יסודות בית המכס הצרפתי מ־1919. המלון מציע מרחבים פתוחים, מגוון טיפולי ספא טבעיים, מסעדת שף בניצוחו של השף רועי דורי, מרתף של יינות מקומיים, בריכה ועוד.

לחדרים, הממוקמים במבני הבאוהאוס המקוריים, יש תקרות גבוהות, רצפה עשויה עץ ממוחזר, קירות אבן אותנטיים וריהוט פנים וחוץ ייחודי וטבעי. בכל החדרים יש מרפסות או גינות מרווחות. המחיר ללילה בסוף שבוע: החל מ־3,000 שקל.

הטבת חורף: המזמינים שני לילות בסוף שבוע, בימים חמישי־שבת, ייהנו מסדנת טעימות במרתף היין של המלון ללא עלות ויהיו זכאים ל־50% הנחה על הלילה של מוצ"ש על פי מחיר מחירון ונוסף לכך ייהנו מ־10% הנחה על טיפולי הספא ועל תפריט מזון ומשקאות. ההטבה תקפה עד 30.4.22.

מלון ''פרא'' (צילום: איה בן עזרי)
מלון ''פרא'' (צילום: איה בן עזרי)

באופן אישי
מלון היוקרה הירושלמי "מצודת דוד" אירח בעבר בעיקר תיירות יהודית מרחבי העולם, אבל כעת, לכבוד החורף, משיקים בו חבילות נופש חדשות על בסיס המחירים הרגילים של המלון. הקונסיירז' ייצור עם כל אורח קשר ויתאים לו אטרקציות ופעילויות.

חלק מהפעילויות יהיו ללא תשלום לאורחי המלון כמו מגוון מוזיאונים בעיר, ואילו אטרקציות אחרות יהיו במחיר מוזל - למשל ביקור במרכזי מבקרים של יקבים באזור, סיורי ג'יפים וסיורי ליקוט. מחירים: החל מ־1,650 שקל באמצע השבוע והחל מ־1,850 שקל ללילה בסוף השבוע.

ארוחת השף יוסי שטרית במלון ''מצודת דוד'' (צילום: דניאל לליה)
ארוחת השף יוסי שטרית במלון ''מצודת דוד'' (צילום: דניאל לליה)

חווה אורגנית
מלון "מצפה הימים" מקבוצת מלונות Isrotel exclusive ממוקם מול נוף גלילי, בין צפת וראש פינה, מוקף בוסתנים, שדות תבלינים, משק חי, מחלבה, וחווה אורגנית המפעילה סיורים מודרכים לאורחים ומספקת למסעדות המלון חלק גדול מחומרי הגלם. שף ארז קומרובסקי מלווה את המלון בהיבט הקולינרי, ומציע מטבח חלבי כשר עם טעמים וניחוחות אותנטיים מתנובת הגליל.

קטלוג הספא מונה עשרות טיפולי גוף ופנים, והמתחם כולל בריכת שחייה מקורה, ג'קוזי פנימי וג'קוזי חיצוני המשקיף אל הנוף הגלילי והחורש הטבעי, סאונה רטובה ויבשה, חדר כושר, פינות הירגעות ומגרש טניס. המחיר לסוף שבוע בחודש פברואר, מינימום 2 לילות: החל מ־2,460 שקל ללילה, לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מלון ''מצפה הימים'' (צילום: צילום וסטיילינג לינוי ודרור)
מלון ''מצפה הימים'' (צילום: צילום וסטיילינג לינוי ודרור)

כמו בפרובאנס
מלון "וילה גליליי" ממוקם בפסגת הר כנען בצפת, עם נוף המשקיף להרי הגליל ולמירון. יש בו 24 חדרים מעוצבים בסגנון אירופי. במלון הבוטיק מקפידים על החוויה ועל האווירה הקסומה, ואי אפשר לארח בו ילדים מתחת לגיל 10. חלק מהחדרים מצוידים בג'קוזי־ספא הצופה לנוף, ומרכז הספא של המלון כולל חדרי טיפולים נעימים, ג'קוזי, סאונה וחמאם טורקי.

את מסעדת השף הכשרה "סומאק" מוביל השף גדי אולשנסקי. המזמינים חופשה בחודש ינואר, הכוללת לינה וארוחת בוקר, יקבלו ארוחת ערב בשישי במתנה. מחיר: החל מ־1,100 שקל לזוג ללילה בסוף שבוע, תלוי בסוג החדר.

וילה גליל (צילום: יחצ)
וילה גליל (צילום: יחצ)

מול החומות
מלון "ממילא" בירושלים מציע סופי שבוע תרבות עשירים הכוללים מופעי מוזיקה, הרצאות, קולינריה ותרבות ואומנות. אלו מעניקים חוויה של לייף סטייל, רוגע והתחדשות.

מלון היוקרה ממוקם בלב העיר, וחבילת סוף שובע תכלול לרוב 2 לילות, ארוחות בוקר, תכנים ייחודיים כמו הופעות סטנד־אפ, הרצאות, "טעימות ספא", מופעי מוסיקה אינטימיים, סיורים עם מומחים, כניסה למוזיאונים בעיר, טעימות יין עם סומליה, ארוחות גאלה, חבילות ספא (במתחם ההוליסטי "אקאשה" הממוקם במלון), חבילות קולינריות ותכנים כמו היסטוריה ירושלמית, זוגיות, אהבה ובריאות. המחיר: החל מ־1,850 שקל ללילה בסוף השבוע.

מלון ''ממילא'' (צילום: עמית גירון)
מלון ''ממילא'' (צילום: עמית גירון)

במרחק הליכה
"לאונרדו פלאזה" ירושלים הוא מלון 5 כוכבים בלב עיר הבירה, במרחק הליכה ממרכז ממילא, מהכותל, מהמדרחוב, משוק מחנה יהודה ומאטרקציות נוספות בעיר. המלון מציע חדרים אלגנטיים המשקיפים לעיר העתיקה או החדשה, טיפולי ספא מפנקים, ספרייה מהודרת וחוויה קולינרית כשרה. המלון מציע מגוון חבילות על בסיס לינה וארוחת בוקר, בשילוב אטרקציות לבחירה: לילה עם סיור גרפיטי - החל מ1,090 שקל.

חופשה של טעמים - סיור טעימות תוסס וצבעוני בשוק מחנה יהודה: החל מ־950 שקל | סיור סגווי או אופניים בשכונת משכנות שאננים הציורית - החל מ־1,000 שקל | לילה עם הופעה בעיר, כולל זוג כרטיסים (ההופעה הקרובה היא של עמיר בניון ושולי רנד, עם הלהיטים הגדולים מכל השנים): 951 שקל.

על לילה עם חבילת ספא זוגית תקבלו 15% הנחה ותשלמו החל מ־1,150 שקל (המבצע בתוקף בתאריכים נבחרים בין 13.1.22 עד 1.4.22. מספר המקומות מוגבל).

לאונרדו פלאזה ירושלים (צילום: יחצ)
לאונרדו פלאזה ירושלים (צילום: יחצ)

העיר הגדולה
TLV Weekend במלון "קרלטון" תל אביב. תוכלו ליהנות משהייה לזוג בחדר פרימיום משודרג עם נוף לים וממארז פינוקי הבית משף המלון שיחכה לכם בחדר. את בוקר יום שבת תפתחו בארוחת בוקר עם נוף לים ואחר כך תעלו לבריכה ולג'קוזי בקומה ה־15 על גג המלון, שם תתגלה לכם תצפית יוצאת דופן על הים ועל הנוף האורבני של העיר.

נוסף לכך, כדי שתוכלו ליהנות מכל הרגעים המיוחדים של העיר ללא הפסקה, תוכלו להשתתף ביום שישי בצהריים בסדנת יין מעשירה של יקב פסגות. אורחים שיזמינו ארוחת ערב שישי ייהנו מטעימות של יינות יקב פסגות במהלך הארוחה.

ביום שבת ב־11:00 תוכלו לצאת לסיור בוקר ברחובות יפו ובשוק הפשפשים. מחיר: החל מ־1,199 שקל לזוג על בסיס ארוחת בוקר. המבצע תקף בתאריכים נבחרים ומותנה במינימום משתתפים. 28־29 בינואר | 4־5 בפברואר | 25־26 בפברואר 2022.  

מלון ''קרלטון'' (צילום: יחצ)
מלון ''קרלטון'' (צילום: יחצ)