קוקה קולה הודיעה אמש (שלישי) על "רענון" בטעמו של המשקה הפופולרי, קולה זירו. בכירי החברה הבטיחו כי הגרסה החדשה של המשקה דל הקלוריות תהיה "אפילו יותר טעימה ומרעננת".

החברה עדכנה כי השינוי יהיה שפצור קל ולא מהפכה כללית, ואינו קשור ברשימת המרכיבים של המשקה. הטעם החדש יופיע על המדפים בארצות הברית כבר בחודש אוגוסט.

כמו כן, גם האריזה הגרפית של המשקה תשתנה, כאשר צבע הבקבוקים והפחיות יוחלף משחור לאדום.

מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קבוצת קוקה-קולה ישראל) נמסר: "בישראל לא מתוכנן שינוי בטעמו של קוקה-קולה זירו".