מותג מוצרי עיצוב השיער Remington משיק את מחליק השיער Hydraluxe Pro
הכולל חיישן וציפוי קרמי ייחודי, שמאפשר לעצב את השיער תוך שמירה על הלחות. המכשיר שומר על טמפרטורה אחידה לאורך כל ההחלקה ומאובזר במכל מים שמשחרר אדים לשיער בטכנולוגיית קיטור, כדי לאפשר עיצוב בחום נמוך יותר. הנסיינית: “המחליק נוח לאחיזה ושימוש, מתחמם מהר ומחליק את השיער גם בטמפרטורה הנמוכה, כלומר במינימום נזק לשיער. הוא מחליק את השיער במהירות וניתן לעבוד על קבוצות שיער גדולות יחסית. בשימוש עם האדים הוא שומר על קצוות השיער והשיער לא לוהט למגע. השיער מרגיש נעים ולא יבש בסיום העבודה”.
מחיר: 629 שקלים

רמינגטון - סדרת מוצרי היידרולקס חדשה (צילום: יח''צ חו''ל)
רמינגטון - סדרת מוצרי היידרולקס חדשה (צילום: יח''צ חו''ל)

המותג Playtex משיק בארץ את “טמפון הלייף־סטייל הראשון בעולם”, המיועד לפעילות ספורטיבית וכולל שכבת הגנה ייחודית למניעת זליגות במהלך הפעילות. לטמפון יש מוליך נוח לשימוש, העיצוב שלו קומפקטי ואינטימי. ההכנסה שלו נוחה, והוא לא מורגש כלל בעת השימוש. יש לו כושר ספיגה מעולה.
מחיר 27.90 שקלים, להשיג בסופר־פארם

פלייטקס (צילום: יח''צ)
פלייטקס (צילום: יח''צ)

מותגי התינוקות והילדים קרטרס וסקיפ הופ החלו לשווק מארזי מתנה מוכנים לרך הנולד. כל מארז כולל פרטי בייסיק לתינוק כמו בגדי גוף, אוברולים ומכנסיים, ואפשרות להוספת אביזרים כמו משחקי התפתחות או ארגוניות. המארזים מגיעים באריזת מתנה עם כרטיס ברכה. ניתן לרכוש אותם באתר האינטרנט של קרטרס ולקבל בשליחות בתוך 48 שעות. רעיון נהדר למתנה ליולדת.
מחיר: 199.90־369.90 שקלים

קרטרס מארז טיול בספארי (צילום: טל טרי)
קרטרס מארז טיול בספארי (צילום: טל טרי)

דיפלומט משווקת בארץ את הטעם החדש של המותג הבינלאומי פרינגלס: חרדל ודבש. הטעם משלב בין מתיקות הדבש לעוקצנות של החרדל. הפרינגלס פריכים ונמסים בפה. זהו טעם דומיננטי מאוד, כך שמי שלא אוהב מאוד חרדל, יכול לוותר על התענוג. אנחנו, מחובבי החרדל, נשנשנו כמעט את כל הקופסה עם דיפ של גבינה.
מחיר: 5.90־11.90 שקלים

פרינגלס בטעם חרדל ודבש (צילום: יח''צ)
פרינגלס בטעם חרדל ודבש (צילום: יח''צ)

אסם משיקה במבה במהדורה מיוחדת עם הטעם הפופולרי של גלידת גולדה – במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה. את המהדורה המוגבלת ניתן למצוא ברשתות השיווק. במקביל, גולדה משיקה בסניפי הרשת גלידה בטעם במבה עם קרם בייגלה מלוח. הגלידה תוצע בגביע או במארז קיץ בתוך תיק ים הכולל קילו גלידה, רוטב בייגלה מלוח ואריזת במבה במילוי בייגלה. החיבור בין המרקם המענג של הגלידה וחמאת הבוטנים בבמבה - מנצח. אהבנו.
מחיר מארז גלידה: 130
שקלים בסניפי גולדה
מחיר שקית במבה: 3.30־7.90 שקלים

חברת פינוק משיקה סדרת מוצרי אל־סבון לידיים בניחוחות המוכרים של המותג. הסבון מקציף בצורה נהדרת, נעים למגע על העור, נשטף בקלות ומותיר ניחוח עדין.
מחיר: 10־12 שקלים

אל סבון לידיים  (צילום: יחצ)
אל סבון לידיים (צילום: יחצ)

RIP CURL הוא טייטס נגד מדוזות המיועד לגברים, נשים וילדים. מדובר במכנסי לייקרה ארוכים בעלי מקדם הגנה UV מפני קרינת השמש. המכנסיים נצמדים לגוף ומונעים צריבה של מדוזות, ולכן יכולים להתאים לילדים שנמצאים בתקופה זו בקייטנות גלישה ולחובבי שחייה בים. הטייטס מתייבש מהר יחסית ואינו גורם לשפשופים.
מחיר: 90 שקלים
ברשת בורדר ליין

טייץ נגד מדוזות (צילום: בורדרליין)
טייץ נגד מדוזות (צילום: בורדרליין)

תפוזינה משיקה את ENJOY, סדרת משקאות עם תוספת ויטמין C ובטעמים תפוז־אננס, תפוז־פסיפלורה, תפוז־מנגו ותפוז־גזר. על פי פרסומי המותג, ישנם כ־45% פרי בכל משקה. המשקאות ממותקים למדי, יותר משתי כפיות סוכר ל־100 מ”ל. הטעם הדומיננטי בהם הוא התפוז. הפייבוריט שלנו היה התפוז־מנגו. בגדול, סדרה חביבה, אך פחות “בריאה” ממה שציפינו.
מחיר: 6 שקלים

תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)
תפוזינה (צילום: סטודיו יפאורה)