מחסני תאורה 

מאוורר תקרה דקורטיבי מניפה לפרגולה ("52)
הדגם בעל ארבע כנפיים ומתאים לחללים בגודל של כ-12 מ"ר. קוטרו "52 ,והוא מתאים במיוחד לפרגולה חשופה או מקורה. הדגם כולל שלוש מהירויות הפעלה ואפשרות להאריך את המוט לפי צורכי החלל. מחיר: 500 שקל.

מאוורר מניפה במחסני תאורה (צילום: יח''צ)
מאוורר מניפה במחסני תאורה (צילום: יח''צ)

מאוורר תקרה דקורטיבי ("52) מדגם הוואי, הכולל שלט
דגם זה מתאים לחלל בגודל 16 מ"ר. קוטרו "52 , והוא כולל תאורת LED חסכונית ושלט לשליטה על עוצמת המהירות בשלוש דרגות. לדגם יש
עשר שנות אחריות על המנוע ו12 חודשי אחריות על הכנפיים/ערכת השלט. מחיר: 700 שקל.

מאורר תקרה הוואי במחסני תאורה (צילום: יח''צ)
מאורר תקרה הוואי במחסני תאורה (צילום: יח''צ)

מאוורר תקרה PACIFIC טיימס שחור, הכולל תאורה ושלט
הדגם הוא בעל גוון אור משתנה. CCT - Correlated Color Temperature. אפשר להחליף בין גוני האור -לבן חם (White Warm) אור יום (Light Day) או לבן קר (White Cool) - כדי ליצור אווירה מתאימה לחלל. קוטרו "52, והוא כולל שלט לשינוי חמש מהירויות וכן להדלקת ולכיבוי התאורה. נוסף לכך יש טיימר של 18 שעות. המוצר מגיע עם עשר שנות אחריות על המנוע, שלוש שנות אחריות על גוף התאורה, 12 חודשי אחריות על הכנפיים/ערכת השלט. המחיר: 800 שקל

מאוור תקרה פסיפיק במחסני תאורה (צילום: יח''צ)
מאוור תקרה פסיפיק במחסני תאורה (צילום: יח''צ)

סווינג
דגם אוניקס - מאוורר תקרה בעל שלוש כנפיים, מנוע DC ושלט רחוק. המאוורר מגיע ללא תאורה, אך יש אפשרות להוסיף. הדגם מוצע בשלושה גדלים: 54/60/72. בסיסו זמין בצבעים לבן או חום כהה. הכנפיים זמינות בצבע לבן או טיק אגוז. טווח המחירים: 1,600־2,000 שקל
דגם דיימונד טייפון - מאוורר תקרה בעל שלוש כנפיים, מנוע DC, שלט רחוק וקיט תאורה מובנה. הדגם מוצע בשלושה גדלים: 42/48/56. בסיסו זמין בצבעים לבן או שחור והכנפיים זמינות בצבעים לבן, טיק, מייפל ושחור. המחיר: 1,500 שקל דגם פאבל סטורם - מאוורר תקרה בעל שלוש כנפיים ומנוע DC. הדגם כולל שלט רחוק וקיט תאורה מובנה. מוצע בשלושה גדלים: 42/48/56. בסיסו זמין בצבעים לבן או שחור והכנפיים זמינות בצבעים לבן, טיק, אגוז ושחור.
המחיר: 1,500 שקל
מאווררי סווינג אפשר לרכוש בחנות הדגל של המותג במרכז הריהוט לבית, דן דיזיין סנטר

מאווררי התקרה בהתאמה אישית של אמפראל

Balza Industry - מאוורר תקרה עוצמתי המיועד לבית ולחוץ ולחללים גדולים. מצויד במנוע חזק ושקט במיוחד. כנפי המאוורר עשויות עץ בלזה מלא המקנה לו עמידות. יש אפשרות לרכוש את מאוורר התקרה ללא תאורה או עם תאורת לד. שליטה נוחה וקלה באמצעות שלט אלחוטי או בורר קיר. אפשר לבחור בין מגוון צבעי הבסיס או בצביעה אישית. דגם זה מורכב, נצבע ונארז בישראל והאחריות על המנוע היא לכל החיים.

Balza Industry (צילום: יח''צ)
Balza Industry (צילום: יח''צ)

המחיר: החל מ־2,090 שקל

מאווררי התקרה בהתאמה אישית של אמפראל 
Balza Bones - מאוורר תקרה מתקדם בעיצוב אלגנטי, מצויד במנוע מתקדם. ניתן לרכישה ללא תאורה או עם תאורת לד. שליטה נוחה וקלה באמצעות שלט אלחוטי או בורר קיר. ניתן לבחור בין מגוון צבעי הבסיס או בצביעה אישית. דגם זה מורכב, נצבע ונארז בישראל והאחריות על המנוע היא לכל החיים.

Balza Bones (צילום: יח''צ)
Balza Bones (צילום: יח''צ)

המחיר: החל מ־1,690 שקלים

Swish - נחשב לפסגת העיצוב של מותג־העל הבינלאומי VENTO, בעיצוב ייחודי ויוצא דופן. בעל פעולת אוורור שקטה במיוחד, כולל תאורת לד מתקדמת וחסכונית המשנה צבעים ועוצמות לפי בחירה בשלט. הפעלה על ידי שלט אלחוטי הכולל שש מהירויות, שליטה על התאורה ועוצמתה. ניתן לבחור בין מגוון צבעי הבסיס או בצביעה אישית. האחריות על מנוע המאוורר היא ל־15 שנים.
Swish (צילום: יחצ)
Swish (צילום: יחצ)

מחיר: 2,900 שקלים

STAR - א.ל. מ

STAR 3 - מאוורר תקרה "44. מגיע בצבע לבן ובעל ארבע כנפיים.

STAR 3 (צילום: יח''צ)
STAR 3 (צילום: יח''צ)

המחיר: 480 שקל

STAR 7 - דגם מעוצב עם שלט רחוק. מאוורר תקרה "52, מגיע בצבע לבן.
STAR 7 עם שלט (צילום: יח''צ)
STAR 7 עם שלט (צילום: יח''צ)

המחיר: 1,150 שקל 

מעצבת הפנים קרן גנס ממליצה לשקול התקנת מאווררי תקרה, בייחוד בחדרי השינה: "אם להסתמך על עונות הקיץ בשנים האחרונות, קיץ 2021 עתיד לספק לנו לא מעט ימים לוהטים. לא כולם מסוגלים לשאת את הקור המקפיא והיובש של המזגן, בעיקר בערבים ובלילות, שבחלקם אנחנו עדיין נהנים מבריזה נעימה. לאלה שסובלים מקור או רוצים למנן  את הוצאות החשמל, מומלץ לשקול התקנה של מאווררי תקרה שמייצרים משב רוח עדין ונעים בחדר ובעלויות תפעול נמוכות ביחס למזגן".
 
האדריכלית שירה מוסקל, מבעלות המשרד הלל אדריכלות, מחזקת את דעתה של גנס: "המאווררים הופכים ליותר ויותר מבוקשים ומקילים על עומס החום, בייחוד כשרוצים לאוורר מבלי לקרר. נוסף להיבט הפרקטי, המאוורר החשמלי משמש כיום גם כאביזר דקורטיבי, נוסטלגי ומחמם לב. זוהי סיבה נוספת כי בשנים האחרונות הם שבים וזוכים לעדנה מחודשת, גם בשל הפן הסביבתי והרצון להפחית בצריכת החשמל הביתית וגם בשל נגישותם וניידותם.  מאווררי התקרה חוזרים לפאר את חדרי הבית, ובייחוד את חדרי השינה והמרפסות. המאווררים מודל 2021 עברו הרבה פיתוחים ושינויים ויזואליים, ומלבד פיזור אוויר טוב וממוקד, הם גם מצליחים להפוך לחלק מהעיצוב. כיום אפשר למצוא מאווררים מעוצבים שקולעים במדויק לכל הסגנונות". 

לדברי שירלי דן, בעלת משרד לאדריכלות, תכנון ועיצוב הבית, "מאוורר הוא אלמנט חשוב מאוד לבית, ומעמדו הולך ומתעצם  עם השנים. קיימים בשוק הרבה מאוד סגנונות, חומרים וצבעים. המאוורר יכול להתאים לחללים כפולים, לחדר ילדים, לחדר שינה וכו'. בעבר המאוורר נחשב לאלמנט של פעם. היום הוא מקובל ונפוץ מאוד. הוא משדרג והכרחי בעונות המעבר וכמובן בקיץ. לפעמים בחללים גבוהים, כאשר החום בורח למעלה, ההפעלה של המאוורר מפזרת את החימום ולהפך, ההפעלה גם יכולה לפזר את הקירור. אם אתם רוצים להיות פרקטיים, קחו מאווררים עם תאורה". 

מאוורר תקרה pacific במחסני תאורה (צילום: יח''צ)
מאוורר תקרה pacific במחסני תאורה (צילום: יח''צ)