מי מהם הכי מתאים לעבודה שדרושה לכם וכמה היא צפויה לעלות? אם גם לכם מתרוצצות מאות שאלות בראש בכל פעם שמתגלה תקלה בבית או כשהגיע הזמן לשפץ, כדאי שתכירו את אתר שיפוצים פלוס – אינדקס בעלי מקצוע מתקדם שיעזור לכם למצוא רק את המצוינים למלאכה.

מי מאיתנו לא נדרש מידי פעם לעבודות ביתיות קטנות כמו צביעת חדר השינה, תיקון ברז דולף או ניקוי הפילטרים במזגן? כולנו יודעים שאין חכם כבעל המקצוע כדי לטפל בכל אלה, אבל זוכרים שלבעל המקצוע לפעמים צריך להמתין ימים ויש גם את אלו שינצלו את העדר ההבנה המקצועית שלנו כדי לספק עבודה לא מהימנה ואולי גם יקרה מאוד. 

לשמחתנו, יש מי שמשתמש באתר שיפוצים פלוס ומצליח להפיג בקלות כל אחד מחששות הללו. בשיפוצים פלוס המוגדר כאינדקס בעלי מקצוע מקומיים תוכלו להתוודע לבעלי המקצוע המתאימים לתחום שחיפשתם כמו אדריכל, חשמלאי או רצף, להתוודע לטיב עבודתם ואופן ההתנהלות שלהם, רמת השירות והמיומנות ולבחור מתוכם רק את מי שמתאים לכם אישית. 

כל המידע במקום אחד
הסיפור של אתר שיפוצים פלוס נפתח עוד בתחילת העשור הקודם. עידן המידע היה אמנם כבר בשיאו, הרשת כבר הוצפה באינפורמציה מכל נושא ותחום, אבל בעולם השיפוצים עדיין התקיימו פערים משמעותיים ברמת המידע. 

רוב המשפצים לא ידעו בכלל איפה מתחילים, היכן מוצאים את בעלי המקצוע שאפשר לסמוך עליהם באמת, מה שואלים אותם וכיצד ניגשים לתהליכי השיפוץ.

לתוך הכאוס הזה שבין בעלי מקצוע ולקוחותיהם נכנס אתר שיפוצים פלוס. האתר שם לעצמו למטרה לספק את כל המידע המקצועי, החשוב והרלוונטי ביותר לכל הבונים, המשפצים וגם אלו שזקוקים לתיקון או החלפה פשוטים. 

דרך האתר ניתן לאתר ולסנן בעלי מקצוע מתאימים ולקבל אינפורמציה בנוגע לכל תחומי בעלי המקצוע דרך מדריכים, סרטונים ופורומים מקצועיים – כולם מוגשים באדיבות בעלי מקצוע מנוסים מהשטח העוסקים כל אחד בתחומו.

הטובים לשיפוצים
שיפוצים פלוס הוא אתר חינמי, שפתוח ונגיש על כל חלקיו לכל הגולשים וללא יוצאי דופן. החלק היחידי שבו מבוצע סינון קפדני הוא מאגר אנשי המקצוע – אליו יכולים להצטרף רק בעלי מקצוע שעברו תהליך מחמיר הכולל מספר שלבים. 

גם אחרי הצטרפותו של בעל המקצוע, הוא נותר במעקב השוטף של צוות האתר ואם הוא הוזמן על ידכם וזכה לדירוג, עליו להיות משוקלל לציון גבוה מ-9 כך שבעלי המקצוע שקיבלו תוצאה נמוכה מכך יוסרו אוטומטית מהאתר. 

מלבד התיווך בין בעלי המקצוע והגולשים המחפשים אותם, אתר שיפוצים פלוס מציע גם את האפשרות לליווי אישי ושוטף מטעם הצוות. 

כך, אלו שנכנסו לתהליך של שיפוץ בית שלם ומשתמשים באתר כדי לנהל אותו, יוכלו לקבל מענה מתאים בכל זמן ויוכלו להסתמך על "הורים" לבעלי המקצוע שאיתרו, כדי לדעת שהעבודה המבוצעת אצלם היא אכן איכותית ומקצועית ללא פשרות. 

איך משתמשים באינדקס בעלי המקצוע?
בכניסה לאתר תוכלו לבחור מתוך תפריט בעלי המקצוע את בעל המקצוע הרצוי לכם ולהקליד את שם העיר או היישוב בהם השירות נדרש. תוכלו כמובן לוותר על סינון המיקום ולהציג את כל בעלי המקצוע הקיימים באתר באותו התחום. 

כעת, תוכלו לצפות בנתונים של כל אחד מהם ולהשוות ביניהם על סמך הדירוג האישי שקיבלו מהאתר, אזור הפעילות, זמינות לעבודה ותמצית העיסוק.

בלחיצה על הכרטיס האישי של בעל המקצוע תוכלו לקבל הרחבה לגבי שנות הניסיון, סוג העבודות שאותו בעל מקצוע מתמחה בביצוען, דוגמאות מעבודת קודמות וכמובן המלצות וביקורות שקיבל מלקוחותיו הקודמים. גם תמונת בעל המקצוע מופיעה כאן, על מנת שתוכלו לחבר בין זהות ופנים ולדעת מראש למי לצפות בפתח הדלת. 

אם אתם לא בטוחים מיהו איש המקצוע שהכי מתאים לכם, תוכלו ליצור קשר גם עם מערכת שיפוצים פלוס דרך האתר ולקבל תמיכה מלאה במענה מהיר. 
בעמוד בעלי המקצוע עצמו תמצאו גם אינפורמציה מקצועית רבה ושלל כתבות ומדריכים הנוגעים לאותו התחום ויעזרו לכם ללמוד על תהליכי העבודה השונים, דברים שאסור לשכוח וחשוב לבקש מבעל המקצוע, להתוודע לאפשרויות שונות בתחום ולדעת מהם סדרי גודל המחירים בעבור כל עבודה.

באותו העמוד תמצאו גם מחירון מעודכן ורלוונטי לכל סוג עבודה שניתן להזמין מבעלי המקצוע המתפרסמים בשיפוצים פלוס. 
לחיצה תיקח אתכם למחירון המלא והמפורט שיספק לכם אומדן טוב לעלויות הצפויות וכך תוכלו להיערך מראש טוב יותר ולהיות מופתעים פחות בהמשך. 

תכנון חוויית המשתמש באתר שיפוצים פלוס מאפשרת לכל אחד לצפות בצורה נוחה במידע המוצג ולבחור את בעלי המקצוע על סמך סוג העבודה, תחום המקצועי או אזור המגורים ולהתוודע לכל הפרטים שנאספו לגבי בעל המקצוע באתר בשקיפות מלאה ולמען ציבור המשפצים. 

סטנדרטים גבוהים בקבלה לאתר
שלבי הקבלה לאתר כפי שקראתם מבוצעים בקפדנות רבה על מנת להבטיח שהגולשים מקבלים שירות מצוין וללא פשרות. לפיכך בעל מקצוע שמעוניין להתפרסם דרך האתר נדרש למלא שאלון בתחום העיסוק המקצועי שלו ולספק תשובות שמעידות על טיב עבודתו. שאלון זה קובע את הרמה המקצועית של אותו אדם ומאבחן את מיומנותו וניסיונו. 

לאחר מכן מבוצע תשאול טלפוני מטעם מוקדניות האתר. תשאול זה נוגע למרכיבי האישיות של בעל המקצוע: האם הוא ישר והגון? האם תודעת השירות שלו מפותחת? האם מדובר באדם אמין ואחראי? מסודר ומאורגן? נתונים אלו חשובים בעיקר לאור יחסי האמון והתלות שמפתחים הלקוחות באופן טבעי מול בעלי המקצוע שהזמינו ונכנסים לביתם. 

בשלב האחרון, בעלי המקצוע מתבקשים לשלוח לצוות שיפוצים פלוס פנקס חשבוניות, באמצעותו הצוות יוצר קשר עם הלקוחות שלא פרסמו ביקורת ומברר מולם האם בעל המקצוע עמד בזמנים, האם ביצע עבודה איכותית ועוד.

מוקדניות האתר מנהלות בקרה מלאה על הנושא ומבצעות טלפונים רבים כדי למדוד את שביעות רצונם של הלקוחות מבעלי המקצוע שנעזרו בהם מתוך האתר.

פורומים מקצועיים 
בפורומים המקצועיים של שיפוצים פלוס כבר צבור ידע רב בנוגע לכל תחומי השיפוץ ונוגע גם לשאלות קטנות ונישתיות שמקבלות התייחסות נקודתית מצוות מומחים בתחומי הבניה, התכנון, העיצוב והשיפוצים.

בפורומים הללו תמצאו שאלות ותשובות רבות לגבי חומרי איטום שונים, טכניקות צביעה לקיר, אינפורמציה בנוגע להיתרי בניית פרגולה או מהיכן עדיף להזמין ריצוף אבנים משתלבות לגינה. 
כל אלה ועוד אלפי שאלות מענפי השיפוצים והבנייה נענות בצורה עניינית מבעל מקצוע אחד לפחות ואם יש לכם שאלה, תוכלו להעלות את שלכם ולקבל תשובה מהירה וממוקדת. 

מדריכים וסרטונים
ברמת התוכן המקוון מארחים שיפוצים פלוס מאות כתבות וסרטוני הדרכה המאורגנים על פי נושאים ובהם מלוא המידע המקצועי הרחב שנאסף לאורך שנים רבות של פעילות בתחום. המידע תוכנן להצגה כך שיקל על תהליכי העבודה מול בעלי המקצוע בשטח ויספק התמצאות טובה לגבי תהליכים, אפשרויות ופרקטיקות עבודה שצריך להכיר. 

שביעות הרצון היא המבחן האמיתי
ומעל לכל, אתר שיפוצים פלוס רואה לנגד עיניו את שביעות רצונם של הלקוחות והצלחתם בתהליכי השיפוץ והשימוש בשירותיהם של בעלי המקצוע השונים. 

לגישת האתר, כל עוד הציבור ימשיך להישאר חשוף וקרוב לידע המקצועי ובצורה נגישה ומתחדשת תוך שקיימת לו האפשרות להזמין בעלי מקצוע אמינים ומיומנים שכבר נבדקו, הוא יוכל להיכנס ללא חשש לתהליכי שיפוץ ולהימנע מטעויות שעולות ביוקר. 

לפרטים ומידע נוסף:
שיפוצים פלוס
כתובת: הברזל 31, תל אביב יפו
טלפון: 077-230-5555
אתר: https://www.shiplus.co.il