MIXSTAR הוא מיקסר חדש מבית המותג הבריטי "מורפי ריצ'רדס". זהו מיקסר בעיצוב קומפקטי שמפנה המון מקום בשיש. למיקסר יש קערה רחבה בקיבולת של 4 ליטר, הוא בעל טכנולוגיית פעולה כפולה לתוצאות מהירות, מנוע עוצמתי בהנעה ישירה של 650W, שש מהירויות הפעלה מגוונות וטיימר דיגיטלי. גולת הכותרת בעינינו היא האפשרות לאחסן בצורה יעילה ופשוטה את כל האביזרים בתוך הקערה. המיקסר שונה בעיצוב שלו מהמיקסרים שאנו מכירים בשוק, הוא עגלגל ונמוך יחסית, כך שהוא משתלב בטבעיות גם בחללים קטנים ויכול להיכנס בנוחות לארון. הוא מגיע לביצועים יפים, שלא נופלים מהמתחרים.
מחיר: 799 שקלים

מיקסר MIX STAR קומפקטי של מורפי ריצ'רדס799 שקלים (צילום: יח''צ)
מיקסר MIX STAR קומפקטי של מורפי ריצ'רדס799 שקלים (צילום: יח''צ)

מותג הניקיון טאצ’ משיק סדרת נייר טואלט חדשה שבה הנייר מורכב משתי שכבות - אחת רכה ואחת חזקה. לרגל ההשקה מסתתרים בתוך חבילות נייר הטואלט גלילי פרס המסומנים במדבקת זכייה, ולמוצאים יחולקו פרסים. הנייר מגיע בצבע לבן, ללא ניחוחות. הוא מעט קשיח, אך נקרע בקלות. הוא נעים על העור ולא יוצר גירויים.
מחיר: 32 גלילים - 29.90 שקלים, 40 גלילים - 36.90 שקלים

נייר טואלט טאצ' (צילום: יח''צ)
נייר טואלט טאצ' (צילום: יח''צ)

שטראוס הרחיבה את סדרת מוצרי המותג SOOM והשיקה סדרת משקאות צמחיים מבוססי שומשום. בסדרה: משקה שומשום בטעם טבעי, משקה שומשום בטעם טבעי ללא סוכר ומשקה שומשום בטעם וניל. המשקאות טבעוניים, מכילים תוספת סידן, ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים. אחרי שטעמנו את המשקאות, הדעות שלנו מעט חלוקות. בלגימה הראשונה ממש אהבנו, כי למשקה היה טעם שהזכיר מעט חלווה, אך אחרי כמה לגימות הוא נהיה כבד. טעם הווניל היה די סמיך ביחס לתחליף חלב, וההרגשה הייתה יותר של שמנת. הטעם הטבעי ללא סוכר גם הוא היה סמיך מהרגיל, ולא התמזג בצורה אחידה עם הקפה.
מחיר: 5.95־12.90 שקלים

משקאות SOOM טבעי, וניל, ללא סוכר (צילום: סטודיו שטראוס)
משקאות SOOM טבעי, וניל, ללא סוכר (צילום: סטודיו שטראוס)

נעלי הריצה החדשות של המותג אנדר ארמור, FLOW VELOCITI WIND, מגיעות בעיצוב חדשני עם חיבור לאפליקציית MapMyRun. הנעל קלה, מה שמגביר את הביצועים שלה, ומתלבשת על הרגל כמו כפפה. הקלות שלה תורמת לתחושת השחרור ולהאצת קצב הפעילות. הנעליים מגיעות בשלושה צבעים לגברים (כתום, לבן ושחור) ובארבעה צבעים לנשים (סגול, לבן, אפור ושחור) .
מחיר: נעלי גברים - 649 שקלים, נשים - 599 שקלים

אנדר ארמור (צילום: יח''צ)
אנדר ארמור (צילום: יח''צ)

חברת כפכפי באמפרס השיקה קולקציה חדשה לכפכפים הוותיקים, שבה הכפכפים מגיעים עם רצועות דקות וחזקות, ועשויים מחומרים טבעיים וממוחזרים. הכפכפים קלי משקל, מקילים על ההליכה, ומתאימים גם למי שעומד הרבה. העיצובים החדשים קיציים וכיפיים, גם לגברים וגם לנשים.
מחיר: 99 שקלים

כפכפי באמפרס  (צילום: יח''צ)
כפכפי באמפרס (צילום: יח''צ)

מותג טיפוח הגוף ללין משיק את סדרת Olive & Babassu המבוססת על שמנים בוטניים ופורמולות מועשרות בוויטמינים ובמינרלים חיוניים. זו סדרה שהיא 100% טבעונית ובניחוח שושן העמק ועץ האלמוג. מוצרי הסדרה מכילים שמן זית, שמן באבסו ושמן אבוקדו. למוצרי הסדרה יש ניחוח רענן, הם נעימים על העור ועתירי לחות. אהבנו בעיקר את סרום הגוף הבוטני הקליל שמשאיר ברק קל, ואת קרם הגוף העשיר שנספג מהר והותיר את העור גמיש.
מחירים: החל מ־59.90 שקלים

ללין משיקה סדרה חדשה Olive & Babassu Vegan100% (צילום: תמוז)
ללין משיקה סדרה חדשה Olive & Babassu Vegan100% (צילום: תמוז)

“אננדה קוסמטיקה” משיקה סדרת אנטי־אייג’ינג המבוססת על אגוז הגרנובל שמגיע מצרפת. הסדרה כוללת קרם הזנה עשיר לפנים וסרום ויטמינים מרוכז לפנים. דברי הנסיינית: “הסרום מחיה את העור ונותן לו מלא לחות. קרם הפנים נתן הרגשה ממש טיפולית והשלים את הפעולה של הסרום. העור שלי הרגיש חיוני, והניחוח פשוט מושלם”.
מחיר: קרם – 289 שקלים, סרום - 278 שקלים

סרום ויטמינים מרוכז של אננדה קוסמטיקה. 278 שקלים (צילום: קיט גלסמן)
סרום ויטמינים מרוכז של אננדה קוסמטיקה. 278 שקלים (צילום: קיט גלסמן)

המותג “פינוק” נותן כבוד לאבוקדו ולכורכום בסדרת טיפוח חדשה הכוללת תחליב רחצה, שמפו ומרכך. דגמנו את תחליב הרחצה וגילינו תחליב עשיר בחומרי לחות והזנה שהעניקו לעור את הרכות המתבקשת שליוותה אותנו לאורך זמן. הניחוח השולט במוצרי הסדרה הוא עדין ומרומז, אבל פחות התחברנו לארומת ארון התבלינים.
מחיר: 13.90 שקלים