נספרסו משיקה תערובות קפה במהדורה מוגבלת בהשראת המסורת האיטלקית. בין התערובות החדשות: תערובת קפה בטעם עוגיית אמרטי, תערובת בטעם עוגת Torta di Nocciole (עוגת אגוזי לוז), תערובת בטעם עוגיית ביסקוטי ותערובת קפה עוצמתית Il Caffè. אף שאנחנו לא חובבי קפה בטעמים, דווקא אהבנו את התערובת בטעם עוגיית אמרטי. הניחוח של עוגיית הביסקוויט שעלה מהמכונה לאחר שהכנו את הקפה החזיר אותנו לאיטליה ולאווירה של בתי הקפה שם. תערובת הקפה מורכבת מפולי קפה מסוג ערביקה דרום־אמריקאית, המעניקים לה תו פירותי עדין, והארומות, המזכירות וניל, משתלבות נפלא עם הטעם שמזכיר שקדים טריים.
מחיר: 25.50־29.50 שקלים

מרק נמס עגבניות פיקנטי אסם (צילום: סטודיו אסם)
מרק נמס עגבניות פיקנטי אסם (צילום: סטודיו אסם)

טעמים חורפיים חדשים הצטרפו ל”רגע חם” - סדרת המרקים הנמסים של אסם. הטעמים - ירקות, אפונה, ומרק עגבניות פיקנטי - ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומר משמר או צבע מאכל. חובבי מרקי האינסטנט ייהנו במיוחד ממרק העגבניות הפיקנטי המתובל היטב. גם מרק האפונה חביב ונתן תחושת חמימות במשרד הקר. פתרון נוח לארוחת ביניים בימים קרים.
מחיר: 4.90־8.10 שקלים

קפסולות למכונת כביסה של אריאל בשילוב לנור מחיר מומלץ לצרכן 34 שקלים (צילום: יח''צ)
קפסולות למכונת כביסה של אריאל בשילוב לנור מחיר מומלץ לצרכן 34 שקלים (צילום: יח''צ)


קפסולות הכביסה החדשות של אריאל, Allin1, הן המשך טבעי להשקה המוצלחת של כדוריות הריח Lenor. בזכות הטכנולוגיה הייחודית המצויה בקפסולות החדשות, כאשר הן באות במגע עם מים משתחררים רכיבים לניקוי לכלוך וכתמים עקשניים מהבגד. במקביל, הכדוריות החכמות המצויות בהן נמסות, ורכיבי הבושם שוקעים אל תוך סיבי הבד. הקפסולות יעילות: אחרי כביסה
ב־40 מעלות הבגדים יצאו נקיים וריחניים. אהבנו.
מחיר: 34.90 שקלים

צמד מוצרי קמדיס לקרקפת במחיר 99.56 שקלים באתר (צילום: יח''צ)
צמד מוצרי קמדיס לקרקפת במחיר 99.56 שקלים באתר (צילום: יח''צ)

חברת קמדיס השיקה ערכה ייעודית לטיפול בקשקשים: שמפו טיפולי נגד קשקשים מסדרת SEBO וקרם טיפולי לקרקפת מסדרת SEBO& PSO. התכשירים בערכה מבוססים על טכנולוגיה להפחתת קשקשים והרגעת הקרקפת הכוללת חומצה סליצילית, צמח האינדיגו וצמח אגוז הסבון. הנסיין, שסובל מבעיית קשקשים, ציין כי השימוש בשמפו הרגיע את הקרקפת מיידית וצמצם את כמות הקשקשים, אם כי לא ברמה מספקת. הקרם הטיפולי מרגיע מאוד את הקרקפת והאדמומיות, נספג במהירות, אינו מותיר תחושה שומנית וכן מעניק רעננות לאזור הקרקפת.
מחיר: 99.56 שקלים

שוגיס  (צילום: יח''צ)
שוגיס (צילום: יח''צ)

מותג האקססוריז שוגיס משיק קולקציית אביזרים לחימום הגוף בהדפס אישי. כל אחד יכול להזמין פריט עם הפרצוף שלו, של אדם אהוב או חיית מחמד. הפרצוף מודפס על גרפיקה מוכנה מראש. בקולקציה: גרביים, כובע גרב, חם צוואר, מצעים, בקבוק מים חמים ומטרייה. רעיון משעשע שמתאים לאנשים שממש אוהבים את עצמם, אנשים עם חוש הומור, ובעיקר לילדים. הפריטים מאפשרים לשמור על ייחודיות, הם איכותיים, מחממים ומבטיחים שאף אחד לא ייקח בטעות משהו שלא שלו.
מחיר: 79־370 שקלים, להשיג באתר המותג

ALDO 599.90 שקלים (צילום: יח''צ)
ALDO 599.90 שקלים (צילום: יח''צ)

רשת אלדו השיקה קולקציית נעליים לגברים ולנשים בטכנולוגיית FLEX המעניקה נוחות מרבית. הדגמים בקולקציה עשויים מעורות רכים, והסוליה גמישה ומאפשרת נוחות גם על עקבים. בדקתי את הנעליים בגזרת הנשים ולראשונה זה שנים הצלחתי לשרוד על נעלי עקב במשך יום שלם. הנעליים אכן נוחות, העור שלהן גמיש, והעקבים יציבים.
מחיר: 399.90־599.90 שקלים

סניקרס טבע נאות (צילום: יח''צ)
סניקרס טבע נאות (צילום: יח''צ)

חברת טבע נאות משיקה קולקציית סניקרס אופנתיות, שמיוצרות בעבודת יד, עשויות עור עם סוליית פוליאוריתן קלה וגמישה ועם רפידה אנטומית נשלפת. הדגש הוא על לוק אורבני עדכני, שמשתלב עם נוחות ואיכות. הסניקרס יושבות על הרגל כמו כפפה, הן מאוד גמישות וקלות משקל.
מחיר: 500־550 שקלים

הילורן סדרת סמוד'ר הייר של מון פלטין להשיג במספרות ברחבי הארץ מחיר לסדרה 359 שקלים (צילום: יחצ)
הילורן סדרת סמוד'ר הייר של מון פלטין להשיג במספרות ברחבי הארץ מחיר לסדרה 359 שקלים (צילום: יחצ)

סדרת הילורן (HY LOREN) של מותג מוצרי טיפוח השיער מון פלטין כוללת מגוון תכשירי טיפוח לשיער בשילוב חומצה היאלורונית. הסדרה מחולקת לארבע תת־סדרות המותאמות לסוגי השיער השונים, כשבכל אחת מהן יש שמפו, מסיכה וסרום ללא SLS או SLES, מלחים המזיקים לסיב השיער. נסיינית בעלת שיער מרדני ניסתה את הסדרה המותאמת לשיער פגום וסיפרה: “מוצרי הסדרה מגיעים באריזות מרשימות, וכבר במבט ראשון נראים מקצועיים. השמפו מקציף נהדר, אבל השאיר את השיער מלא קשרים. המסיכה העלימה את כל הקשרים והשאירה את השיער רך. אהבתי את הסרום שנתן עוד לחות. המינוס היחיד בעיניי הוא המחיר, שלא מאפשר לי לרכוש את הסדרה באופן קבוע”.
מחיר: 359 שקלים לסדרה