כמה שפסח בעבר הלחיץ אותי (למי יש כוח לנקות עכשיו בהיסטריה??), עם השנים הבנתי שאם לא פסח, אז מתי? פעם בשנה זאת אחלה הזדמנות לעשות בדק בית מה קורה בבית עם כל החפצים שאגרנו מפסח שעבר. רותמים את הילדים לארגן ולסדר את הבית כמו שצריך (וכמובן עם מוזיקה ברקע אלא מה - חובה). הזדמנות לתרום ולהעביר דברים שכבר לא בשימוש ושכחנו שקיימים בכלל.

בתוך תהליך הניקוי החומרי יש גם תהליך ניקוי רוחני, עם שחרור וריקון הבית מחפצים מיותרים, גם הנפש מתנקה יחד. משהו בנשמה מתנקה. אני כבר מצפה לפסח שיבוא ויחדש את האנרגיות והמטענים שלי. אז בסופו של יום, עם כל העומס שגם ככה יש לנו בחיי השגרה - אני שמחה שיש את פסח, עם כל המשתמע מכך.

והכי חשוב לא לשכוח - אבק זה לא חמץ! תנו דגש על המטבח והמקומות שבאמת יש בהם חמץ, עיקר שהבית יישאר רגוע והילדים לא יחפשו להם לאיזה בית שכנים לברוח. מאחלת לכם חג שמח, מועדים לשמחה ומי יתן וכל החטופים יחזרו אלינו בריאים ושלמים עד לחג פסח הקרוב. מתפללים על זה! 

אז אחרי שסיימתם לנקות- הגיע שלב הקניות ובדיוק עבורכם טור מלא כל טוב לפניכם.

כלי אירוח בעיצוב מקורי מבית "הצורפים"
מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל "הצורפים", משיק בימים אלו קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הבית Merdinger, המוצעת במחירים נגישים לכל כיס. 

הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של כלי אירוח בעיצוב מקורי ובציפוי כסף וזהב. 

כמיטב המסורת – ניתן למצוא מגוון עיצובים החל מהקלאסיקה עם עיטורים וחריטות ועד הפריטים בקווים מודרניים נקיים. הקולקציה כוללת כלי ההגשה המסורתיים של החג, מעמד למצות, צלחות פסח במגוון עיצובים, הגדות פסח, מפצח אגוזים, סט מלח פלפל ועוד. והכל במראה מרהיב בחותמת איכות "הצורפים".

ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.
*בכפוף לתנאי המבצע

קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הבית Merdinger. ''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)
קולקציית אירוח טרנדית ואלגנטית של מותג הבית Merdinger. ''הצורפים'' (צילום: צחי קיבנשטיין)

שמלות ערב - ובמיוחד עכשיו לחג הקרוב 
תכירו את רותם בקר, בעלת האתר "ספיישל פאשן" המותג המוביל בישראל לשיווק אופנה צנועה לכל מטרה, שמאפשר לנו-  בנות המגזר הדתי, להתלבש טרנדי ונכון מבלי לוותר על עקרונות הצניעות, על פי ההלכה היהודית. 

האתר מתמחה בשיווק מקוון של פריטי אופנה צנועה לנשים ובהתאם לכך הם מקפידים על שיווק פריטי לבוש טרנדיים ואופנתיים המותאמים לצרכי היומיום של האישה הדתיה המשתייכת לכל זרם כזה או אחר. שמלות לחג ולערב, חצאיות, חולצות - הכל ניתן למצוא באתר במחירים הכי הוגנים שיש.

ועכשיו גם יש עשר אחוז הנחה על כל האתר. שווה!
חפשו "ספיישל פאשן" בגוגל

שמלות ערב - ובמיוחד עכשיו לחג הקרוב  (צילום: קורל נובל)
שמלות ערב - ובמיוחד עכשיו לחג הקרוב  (צילום: קורל נובל)

קלפי "אני אליך" מבית ניצחתי ואנצח
66 קלפי השראה דו צדדיים שצד אחד מבטא את התפיסה השגויה שלנו על עצמנו, תפיסה מחלישה, שנובעת מחוויות העבר שעיצבו לנו דימוי עצמי נמוך והרבה כעס ואשמה כלפי עצמנו. מצד שני יש הסבר של אמת על מהותנו האמיתית, על הערך היקר של נשמתנו, על הכוחות הטמונים בנו ועל האור האינסופי של ה' יתברך שחלקו נמצא בתוכנו.

גילוי האמת הטובה על עצמנו נותן לנו חיות ושמחה וחשק להשפיע מהטוב שלנו לאחרים. מתנה קסומה לפסח שבזכותה נזכה לחירות פנימית שמתחילה בשחרור התודעה שלנו מאמונות מחלישות על עצמנו וחיבור לאור האינסופי הבלתי מוגבל שבתוכנו.

להשיג באתר ניצחתי ואנצח

קלפי ''אני אליך'' מבית ניצחתי ואנצח (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')
קלפי ''אני אליך'' מבית ניצחתי ואנצח (צילום: באדיבות ''ניצחתי ואנצח'')

מארזי טיפול לשיער מבית L'OREAL PROFESSIONNEL
המותג המקצועי לשיער: L'OREAL PROFESSIONNEL משיק לפסח 2024 שבעה מארזי טיפוח במהדורה מוגבלת. המארזים שמגיעים עם תיק מהודר כוללים שגרת טיפוח מלאה ומשלבים 3 מוצרים: שמפו, מסכה ושמן טיפוח/ תחליב טיפוח לשיער במתנה.

כל מוצרי השיער בעלי  פורמולות מקצועיות לשיקום וריענון מראה שיער בריא וכולל את מוצרי  Serie Expert ("סרי אקספרט"), סדרת טיפוח מקצועית המעניקה פתרונות ייעודים לכל סוגי השיער. המארזים של סדרת סרי אקספרט מגוונים וניתן להתאים אישית לכל טיפול ולכל סוג שיער. 

מחיר מארז מומלץ לצרכן:  385 ₪

להשיג במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל בלבד, ובייעוץ מעצב השיער 
שירות הלקוחות של לוריאל פרופסיונל: 1-800-301-666

מארזי טיפול לשיער מבית L'OREAL PROFESSIONNEL (צילום: יח''צ)
מארזי טיפול לשיער מבית L'OREAL PROFESSIONNEL (צילום: יח''צ)

מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח - CASTRO HOME
CASTRO HOME, מותג העיצוב לבית של קסטרו, מציג קולקציית מארזים חגיגיים - מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח, ומבטיח להעשיר כל אירוע עם נגיעה של יוקרה וסגנון במחירים אטרקטיביים במיוחד. 

השנה לקראת החג, ניתן יהיה לרכוש בקסטרו הום מארזי חג מובנים בצורה נוחה, קלה ופשוטה. 

  • מארז Say cheese – המארז כולל קרש עץ להגשת גבינות, 4 סכינים לחיתוך גבינות ופומפייה. מעוצבת.
  • מארז Salad lover: המארז כולל קערת סלט מעץ, כפות הגשה לסלט מעץ, מלח ופלפל מעץ וכלי לרוטב.
  • מארז  Tea time: המארז כולל מגש עץ מעוצב קנקן תה בשילוב זכוכית ועץ, 4 כוסות זכוכית כפולה לשתייה חמה.

מחירים החל מ 139.90 – 299.90 ₪ 

המארזים משתתפים במבצע קונים ב- 300 ₪ ומשלמים 200 ₪ שבתוקף עד סוף חודש אפריל.
להשיג באתר קסטרו ובכל חנויות CASTRO HOME

מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח - CASTRO HOME (צילום: מידן מור אלון)
מתנות אידיאליות ואלגנטיות לאירוח - CASTRO HOME (צילום: מידן מור אלון)

קטלוג פסח השנתי של רשת הסטוק
רשת הסטוק השיקה את קטלוג הפסח השנתי שלה בו היא מציעה מאות מוצרים ממחלקות שונות במחירים העשויים להגיע עד 50% הנחה. הרשת - לה 40 סניפים ברחבי הארץ השיקה את הקטלוג מיד בתום חג פורים ובעצם הכריזה על תחילת ״עונת״ חג הפסח, מהתקופות העמוסות ביותר בשנה.

אחת ממטרות השקת הקטלוג היא מתן האפשרות ללקוחות לתכנן את הרכישות בצורה חכמה. כלומר לעשות את הבחירה בבית, להגיע לחנות ומראש לדעת מה לרכוש וכך לחסוך זמן וכסף רב.

כמדי שנה חג הפסח מבשר עבור הישראלים את הצורך ברכישות של מוצרים חדשים לבית בין אם פריטים למטבח, כלי אמבט, נוי ודקורציה, עיצוב הבית ועוד, והרשת היא One Stop Shop עבור הצרכנים אשר יכולים למצוא בחנות גם פריטי עיצוב לבית וגם מתנות לאורחים או למארחים.

את הקטלוג ניתן לראות ברשתות החברתיות של הרשת. 

תוקף מבצעי חג הפסח הוא עד ה-1.5.24

ניתן להשיג את המוצרים בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ.

קטלוג פסח השנתי של רשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)
קטלוג פסח השנתי של רשת הסטוק (צילום: סטודיו הסטוק)

הקניידלך החדש של מאסטר שף - כל מה שצריך לחג הקרב 
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה לקראת חג הפסח: מארז תערובת קניידלך, להכנה קלה, מהירה, טעימה ונוחה. הקניידלך של מאסטר שף ללא מדבקות אדומות! עם תוצאה מובטחת – קניידלך בטעם של פעם, טעימים ואווריריים. תערובת הקניידלך כוללת: קמח מצה, קמח חיטה ותערובת תבלינים.

המארז מכיל 2 שקיות נפרדות להכנת כ- 30 כדורי קניידלך.

תכולה של 2 השקיות יחד: 132 גרם

כשרות: רבנות ירושלים

מחיר מומלץ לצרכן: 12.50 ₪ 

ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק ברחבי הארץ

הקניידלך החדש של מאסטר שף - כל מה שצריך לחג הקרב  (צילום: יח''צ)
הקניידלך החדש של מאסטר שף - כל מה שצריך לחג הקרב  (צילום: יח''צ)

פסטות ללא גלוטן שיפתרו לכם את עניין החמץ
ברילה, מותג הפסטה מספר 1 באיטליה, מציע לפסח 2024 סדרת פסטות ללא גלוטן - ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה. בכשרות בד"ץ בית יוסף לאוכלי קטניות. סדרת הפסטות עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן) והם מצטיינים בטעמם המשובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול. 

טווח מחירים: 16.90 – 24.90 ₪ 

את כל מוצרי "ברילה" ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ 

פסטות ללא גלוטן שיפתרו לכם את עניין החמץ (צילום: יח''צ)
פסטות ללא גלוטן שיפתרו לכם את עניין החמץ (צילום: יח''צ)

יינות כשרים ומעולים לכבוד ליל הסדר
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום, של המותג שאטו לה ברטראנדס, Chateau des Bertrands מצרפת. שאטו לה ברטראנדס לבן, יין יבש העשוי מזני ענבים סוביניון בלאן ומוסקדל. היין פירותי מאוד, רענן, עם טעמי אשכוליות ליצ'י והדרים, פירות אקזוטיים ופרי אגס.  

מחיר מומלץ: 55.00 ₪,  750 מ"ל. 

שאטו לה ברטראנדס, יין אדום יבש העשוי מזני ענבים 80% מרלו ו- 20% קברנה סוביניון. היין פירותי עם טעמים של דומדמניות שחורות ופירות אדומים. איזון אופטימלי של פירות, מתובל בניחוחות וניל ואלון. 

מחיר מומלץ: 54.00 ₪,  750 מ"ל.  

כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית לישראל 

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים ובאתר חברת ישרקו.

יינות כשרים ומעולים לכבוד ליל הסדר (צילום: יח''צ)
יינות כשרים ומעולים לכבוד ליל הסדר (צילום: יח''צ)

בריזר אבטיח - לראשונה בגרסה כשרה
בריזר, המרענן האלכוהולי מבית חברת בקרדי העולמית מציע לראשונה את הטעם האהוב, אבטיח, במהדורה כשרה לפסח שיימכר יחד עם מהדורות הלימון והאננס שכשרות לפסח גם כן.

מחיר 10-12 ₪. 

את בקרדי בריזר אבטיח כשר לפסח ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות האלכוהול.

בריזר אבטיח - לראשונה בגרסה כשרה (צילום: יח''צ)
בריזר אבטיח - לראשונה בגרסה כשרה (צילום: יח''צ)

גלידות כשרות וללא גלוטן של המותג האהוב בן&ג'ריס
בן & ג'ריס ישראל משיקים לרגל חג הפסח סדרת גלידות כשרה לפסח, במהדורת חג מיוחדת, הכולל 8 טעמים, ללא גלוטן וכשרים למהדרין!  הגלידות הכשרות לפסח של בן & ג'ריס ישראל ישווקו באריזות פיינט- 500 מ"ל ב - 8 טעמים מובילים: וניל, שוקולד, בננה אגוזים, שוקולד אגוזים, ברי נ'אייס (גלידת שמנת עם תות שדה), דולצ'ה דה לצ'ה (גלידת שמנת משובחת עם ריבת חלב ופאדג') וטעם קפה.  

כל הטעמים כשרים לפסח, ללא חשש קטניות, כשרויות: בע"לז, בד"צ בית יוסף, OU פסח ורבנות מקומית (קריית מלאכי).

מחיר 24.90 ₪   

ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות מובחרות וגלידריות בן & ג'ריס. (בבאר טוביה וביבנה). 

גלידות כשרות וללא גלוטן של המותג האהוב בן&ג'ריס (צילום: יח''צ)
גלידות כשרות וללא גלוטן של המותג האהוב בן&ג'ריס (צילום: יח''צ)

עוד כשר לפסח: שוקולדים של המותג השוויצרי האיכותי "קמיל בלוך"
קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם, בעלת הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג השוקולד השוויצרי: קמיל בלוך, תשיק לפסח 2024 שוקולדים כשרים לפסח. ליין המוצרים החדשים הכשרים לפסח של קמיל בלוך, כוללים בין היתר את סדרת רגוסה - עשוי משוקולד חלב פרימיום עם מילוי פרלין חלק, אגוזי לוז שלמים וצורה מלבנית.  

שוקולד הרגוסה מריר  עשוי 60% קקאו, אגוזי לוז שלמים וטראפל לאוהבי המריר וכן יש רגוסה בלונד שוקולד חלב מקורמל עם מילוי פרלין נוגט ואגוזי לוז שלמים (הרגוסה בלונד זה השוקולד הכי טעים שיש! אתם חייבים להכיר!)

כמו כן קיימת בישראל סדרת הטורינו -  נחשבת לקלאסיקה בעולם  השוקולד. שכבת שוקולד חלב נמס בעדינות ומילוי פרלין.  מגיע בטעמים כמו מריר בעל תכולת קקאו גבוהה באופן יחסי המעשירה את השוקולד עם תו מריר, ארומטי ואצילי. סדרת טורינו מגיעה במגוון צורות טבלאות, חטיפי שוקולד ארוזים בשלשות או חמישיות ומתאים גם כחטיף ביס לנשנש לאחר הארוחה .

המוצרים מגיעים במגוון כשרויות מחמירות, בניהן: כשרות חלבי בהשגחת בד"ץ (כשר לפסח חלבי בהשגחת בד"ץ איגוד רבנים BIR ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, חלב ישראל משעת החליבה, חלבי, כשר לפסח), כשרות חלבי בהשגחת משולש K (כשר חלבי לאוכלי אבקת חלב נכרי ולפסח קטניות בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, כשר לפסח קטניות, חלבי, לאוכלי אבקת חלב עכו"ם), ובכשרות פרווה בהשגחת בד"ץ (כשר לפסח פרווה בהשגחת בד"ץ איגוד רבנים BIR ובאישור הרבנות הראשית לישראל. השגחה צמודה, פרווה, כשר לפסח). סוג הכשרות מצוין על האריזה – יש לבדוק את אריזת המוצר.

איזה כיף שאפשר למצוא את רגוסה בלונדי אצל טסה ולא רק בדיוטי! מושלם!

מחירים לצרכן: החל מ 12 ₪ עד  65 ₪   

ניתן להשיג בישראל ברשת  הבוטיק  +Tasa,  ברשת  טסה הבית של הממתקים וחנויות נבחרות.

שוקולד הרגוסה מבית ''קמיל בלוך'' (צילום: באדיבות קמיל בלוך)
שוקולד הרגוסה מבית ''קמיל בלוך'' (צילום: באדיבות קמיל בלוך)

ולסיום - בשמים מושלמים, מתנה קלאסית לכולן ולכולם

מותג היוקרה CAROLINA HERREA מכריז על הילד הרע החדש בסביבה:
Bad Boy Cobalt Elixir – או דה פרפיום -ניחוח חדש לגבר מסדרת BAD BOY

הניחוח המסתורי של BAD BOY בבקבוק הברק האייקוני, מקבל טוויסט נוסף של מרדנות עם תערובת לוהטת במיוחד - מרווה, כמהין שחור ועץ שרף  שמשאירה שובל של ניחוח מתובל ומסתורי:  ניחוח אמבר – ארומטי.

מחיר: 495 ₪  או דה פרפיום 100 מ"ל

Bad Boy Cobalt Elixir – או דה פרפיום -ניחוח חדש לגבר מסדרת BAD BOY (צילום: יח''צ)
Bad Boy Cobalt Elixir – או דה פרפיום -ניחוח חדש לגבר מסדרת BAD BOY (צילום: יח''צ)

ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE
אקווה די ג'יו או דה טואלט, הבושם האיקוני לגבר של ג'ורג'יו ארמני, נכנס לפרק חדש ומציג שגריר חדש, קמפיין חדש ובקבוק פלקון חדש שניתן למילוי חוזר. 

מחירים מומלצים לצרכן: 319 ₪ לתכולת: 100 מ"ל

530 ₪ לתכולת: 200 מ"ל 

ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE (צילום: יח''צ חו''ל)
ACQUA DI GIÒ EAU DE TOILETTE (צילום: יח''צ חו''ל)

חטיבת היופי באיב סן לורן גאה להציג את הפרשנות היוקרתית ביותר עד כה לאיקון הריחני שלה: Y L'ELIXIR
עם הריכוז הגבוה ביותר בקרב בשמי Y, נוצר עם רכיבים מובחרים ועשירים, מציג לראווה את אחד החומרים היקרים ביותר בעולם הבישום: התמצית הטבעית של עץ עוּד {אגרווד}, המעצימה את חותמת הריח הפיקנטית, העצית של הבושם ואת עוצמת ההשתהות המתמשכת שלו. העוצמה העילאית והאלגנטיות של אקורד זעפרן פיקנטי בניחוח של עור מציגה את הרכיב החדש והיוקרתי מייד כשהבושם נפתח עם חותמת הריח המזוהה שלו של ג'ינג'ר, ערער, ברגמוט, ואלדהידים.

מחיר 599 ₪ לתכולת 60 מ"ל

Y L'ELIXIR (צילום: יח''צ חו''ל)
Y L'ELIXIR (צילום: יח''צ חו''ל)

LANCÔME  מציגה מהדורה חדשה לניחוח האהוב: La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE
לה וי אה בל רוז אקסטרה- אורדינר או דה פרפיום חדש. La vie est belle Rose Extraordinaire חושף את היופי של פרח יחיד במינו המאחד שלוש תמציות ורדים שונות: כל אחת, יקרה בפני עצמה, מעניקה את האישיות הייחודית שלה לקומפוזיציה. התמכרות פרחונית נועזת וחסרת תקדים זו מועצמת על ידי העיצוב של בקבוק מפוסל חדש: בהשראת הרעיון של ורד הפורח בתוך חיוך הקריסטל האיקוני, הוא ממזג טבע ומלאכת מחשבת אמנותית בתוך פריט של יופי מרהיב. 

La vie est belle Rose 

מחיר 399 ₪ לתכולת: 100 מ"ל

169 ₪ , לתכולת 30 מ"ל

ניתן להשיג באתר לנקום ובנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE (צילום: יח''צ חו''ל)
La vie est belle ROSE EXTRAORDINAIRE (צילום: יח''צ חו''ל)

בשמי Hyper Courrèges
המשביר, רשת בתי הכל-בו הגדולה בישראל, משיקה את קולקציית בשמי Hyper Courrèges היוקרתית. הרשת החלה לשווק את בשמי מותג האופנה הצרפתי Courrèges באופן בלעדי באוגוסט האחרון - וכעת משיקה את האוסף החדש של המותג, hyper Courrèges שכולל שלושה בשמים נועזים המצטיינים בממדים נרטיביים מתוחכמים.

בשמיhyper Courrèges  שנרקחו בהובלת ניקולס דה פליז, המנהל האמנותי של בית האופנה Courrèges, עוצמתיים ומעוררי השראה בשל ההקפדה על הפרטים הקטנים.

השראות הניחוחות בקולקציה:

היפר מאסק (hyper musc), היפר עור (hyper cuir), היפר עץ העוד (hyper oud)

מחיר לבקבוק של 100 מ"ל – 890 שקל.

להשיג בלעדית בחנויות נבחרות של רשת המשביר ובחנות האון ליין של הרשת.

בשמי Hyper Courrèges (צילום: יח''צ קוראז')
בשמי Hyper Courrèges (צילום: יח''צ קוראז')

מותג הבישום האיטלקי MOSCHINO משיק בושם טבעוני חדש, יוניסקס TOY 2 PEARL
בניחוח ייחודי המשתלב עם יסמין ולימון מלוח ותוסס. הניחוח נפתח ברעננות של הלימון שזור בארומה של אורגנו וסורבה לימון מבעבע. TOY 2 “PEARL” , הלב מכיל את האלגנטיות של יסמין עם תווים חמים של חול ופריזיה לגן עדן שטוף שמש. הבסיס מורכב מהמתיקות העצית של וטיוור עם ניחוח ממריץ של ברוש, ומגע חושני של מאסק 

מחיר: 249 ₪ ל- 100 מ"ל

TOY 2 PEARL (צילום: יח''צ)
TOY 2 PEARL (צילום: יח''צ)

חג שמח!