הכתבה נכתבה בשיתוף DJ center

אירוע זה אנרגיה ונשמה
אירוע טוב הוא עניין של תכנון נכון אבל גם של נשמה, של הלך הרוח של מי שמפעיל אותו ודואג שתהיה אנרגיה טובה. אז נכון, לברמן יש חלק חשוב באווירה אבל אפילו יותר חשוב זה הדיג'יי. DJ לחתונה או לכל מאורע חשוב אחר שולטים על איך שכל המוזמנים מרגישים באירוע, בין אם הם ברחבה או נחים לרגע בצד. כולם שומעים אותם ומרגישים אותם אז ברור שהאישיות שלהם היא קריטית בדיוק כמו המקצועיות.

לכן הבאנו לכם יחד עם הרשימה שלנו, ציטוטים של 12 הדיג'יי הלוהטים של הקיץ כדי שתדעו בדיוק למי כדאי לפנות:

  1. אביעד לדר DJ Led
    "אתכם ברגעים המרגשים של החיים. עם ניסיון במגוון אירועים רחב ועם גמישות מחשבתית. במטרה לייצר חוויה מוסיקלית מדהימה, איכותית ללא התפשרות ומותאמת ללקוח. אשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ / לעזור לכם לסדר את המחשבות בתהיות השונות לקראת האירוע ולשמוח בשמחתכם".
  2. Dj Pini Koskas
    "די ג׳יי עם ערך מוסף יוצא דופן, מומחה בלסחוף את הקהל. הופך כל אירוע למסיבה אחת גדולה. מביא איתי את האנרגיה המטורפת שלי ומשלב אותה בשמחה שלכם וזה המתכון לאירוע מוצלח שכולם יזכרו וידברו עליו. מלווה אתכם לאורך כל הדרך בבחירה מדויקת ומותאמת עבורכם ומהר מאוד הופך להיות חלק מכם".
  3. רועי קליין DJ_RK77
    "תבחרו את זה שידע להרים לכם את האירוע מעבר לציפיות שלכם! כבר בשיחה הראשונה מההתחלה שם את עצמי כבעל השמחה ומסתכל על האירוע מהצד שלכם. יחד עושים את ההתאמה המדייקת ביותר לרצון שלכם ולאירוע שאתם חולמים עליו. מחכה לכם!".
  4. DJ_jinjer
    "קארין jinjer AKA, אחרי תקופה ארוכה כבליינית במסיבות ובאירועים שונים בארץ ובחו"ל החלטתי לעבור לפרונט ולנגן בעצמי. עם ניסיון רחב באירועים פרטיים שונים והופכת כל אירוע לרחבה שמחה בהתאמה אישית ללקוח/ה. זמינה תמיד לכל שאלה או ייעוץ".
  5. Dj liorH
    "שולט במגוון ז׳אנרים ומקצבים, מכל הזמנים המותאמים לכל הקהלים. היכולת לשלב בהצלחה בין סגנונות שונים ורחבים מאפשר להתאים לקהל רחב וסוחף אותו לאירוע בלתי נשכח. הדגש הוא בהתאמה וההקשבה לצרכי הלקוח הם הדבר הכי חשוב. כשהמוטו : מוזיקה היא החיים"
  6. DJ liel satamker
    "כדי לייצר אירוע מושלם צריך קצת יותר מסתם מוזיקה - ובשביל זה אני פה. לא באתי למכור לכם עוד מוצר, באתי להעניק לכם חוויה! ואת זה אתם תרגישו מהשיחה הראשונית ועד הפידבקים המושלמים לאירוע שלכם כשהוא יגמר. בנוסף תוכלו למצוא אצלי מגוון אטרקציות לאירועים ובין היתר: מגנטים, בר אקטיבי ועוד".
  7. Dj almog h
    "מתמחה בכל סגנונות המוזיקה, ויודע לגעת בכל סוגי הקהלים. בעל ציוד הגברה ותאורה בין המתקדמים בארץ. ליווי אישי ומסור לכל אורך הדרך".
  8. dj MOTi KORiAT
    "דיג'יי צעיר מקצועי ומיומן בכל סגנונות המוזיקה והעדות לאירועים. ב-2008 פתח את חברת המוזיקה LA MUSIC ומאז הוא על הבמות הגדולות של האירועים בישראל. החתונות והאירועים שלו הם מסיבה אחת גדולה בשיתוף תאורת במה מדהימה שמשלימה את התמונה לאירוע בלתי נשכח. אז אם אתם לא רוצים עוד אירוע רגיל כמו כולם, אירוע שידברו עליו הרבה אחרי שיגמר - dj MOTi KORiAT הוא הכתובת שלכם!".
  9. Dj eli mix
    "אני אלי מועלם, djelimix מתעסק במוזיקה 5 שנים המטרה שלי זה לשמח ולגעת בכמה שיותר אנשים. אני מתמחה בחתונות מהמגזר הדתי מודרני. עושה אירועים של חתונות, בר מצוות, בת מצוות, חינות, מסיבות ואפטרים".
  10. דיג'יי עמי אביאל
    "שמי עמי, בעלים של חברת Music.A, מציע את שירותיי כדי ג׳יי לסוגי אירועים שונים ומגוונים. שולט במגוון ז׳אנרים ומקצבים מכל הזמנים המותאמים לכל הקהלים ובכל הגילאים. חשוב לי הטאצ׳ האישי ללקוח, החל מתכנון האירוע ועד סופו, בדגש על התאמה והקשבה לצרכיו, ולשביעות רצונו. יש הרבה די.ג׳ייז בים… אבל רק מעטים יודעים לשחות בכל זרם".
  11. Dj shaykay
    "אז ככה לפניי שמתחילים.. אווירה קודם כל! בתור אחד שמתעסק בחיי הלילה תקופה ארוכה בין אם זה לתקלט או בתור יחצ"ן.. יש מטרה אחת וזה לעשות שמח".
  12. Dj ben hirshfeld
    "דיג'יי בן הירשפלד-ידוע ביכולתו ליצור חוויה מוזיקלית מרהיבה במסיבות ואירועים שונים. עם ניסיון רב בתחום. מנגן בברים, מסיבות ואירועים שונים. היכולת לשלב בהצלחה בין סגנונות שונים מאפשרת לו להתאים את המוזיקה לטעמי הקהל וליצור חוויה ייחודית ומרגשת לכל מי שנמצא באירועים שהוא מנגן בהם".

סיכום
בחירת דיג'יי טוב לאירוע שלכם היא חשובה לא פחות מבחירת המיקום והתפריט. המוזיקה מלווה אתכם ואת האורחים שלכם לאורך כל האירוע, ולא דיברנו בכלל על הסרטונים. אז הגיע הזמן להשקיע כמה דקות, לדבר עם הDJ שמתאים לכם ולסגור הכול לקראת האירוע המושלם שלכם. רוצים מידע נוסף ועוד מגוון די ג'יים מעולים? בקרו עכשיו באתר המוביל top-dj.co.il

הכתבה נכתבה בשיתוף DJ center