חלמו וגם הגשימו. יניב ארביב ורועי ראובן, המייסדים ומנהלים של מכללת פסגות, היו אז שני משוחררים טריים מהצבא , אשר בחנו את האפשרויות שעמדו בפניהם. הם למדו את שוק ההון על בוריו, סחרו בעצמם, והחליטו להעביר את מה שהם יודעים לאנשים רבים ככל הניתן. לאחר שורת הישגים, ומתוך רצון עז להשפיע, הם הקימו את מכללת פסגות, מכללה הדוגלת במערכות בין אישיות, אכפתיות והבנה שכל אחד יכול להצליח.

בדומה לארביב וראובן, עד לפני 9 חודשים חיילים משוחררים נעו במסלול מוכר של טיול אחרי צבא, עבודה מזדמנת ולימודים סטודנטיאליים. אומנם השחרור מביא עימו לא מעט חלומות המחכים להתגשם, אולם הקורונה, ללא ספק, טרפה את הקלפים.
 
מציאות החיים השתנתה והביאה עימה חששות ושאלות. בעוד חלק שקעו ונתפסו לייאוש, אחרים העדיפו לראות את חצי הכוס המלאה, הזדמנות לנצל את הזמן ולזנק לפסגה - להשקיע וללמוד מקצוע שניתן לעסוק בו ללא תלות מקום ומעסיק.

המאצ'ו פיצ'ו החדש
בניגוד להרבה נושאים הקשורים לקורונה, עבור חיילים משוחררים נוצרה הזדמנות להגיע לפסגה, גם אם, לדאבונם, היא אינה קשורה לטראק בהימליה ובמאצ'ו פיצ'ו.
 
תום ההתחייבויות לשירות הצבאי, הינו זמן אידיאלי לנצל לתוכניות אישיות ולחפש מסלול בעל אפקטיביות מרבית. על אחת כמה וכמה  לאור העתיד הכלכלי המעורפל.
אין ספק -  כעת, יותר מתמיד, המסלול הירוק במכללת פסגות, מיוחד לחיילים משוחררים, מאפשר לייצר שקט כלכלי עם עשייה מאתגרת ומרתקת.
 
הפסגה הראשונה המובטחת, מיד לאחר השחרור.
 
אומנם רחשים ראשונים על חיסון מתקרב עולים בתקשורת, אך בפועל נדמה שאין משהו שיכול להשיב או לשפר את המצב בעולם. החדשות הטובות הן, שניתן להימנע מלהישאב לתוך המסרים שאנו סופגים ממסכים, אפשר ואף רצוי לבחור נכון. להבטיח את היציבות הכלכלית ולסלול את הדרך להון הראשוני. הדרך הזו, כאמור, עוברת בשוק ההון.

להוריד את המדים ולעלות על חליפה
שוק ההון הינו מושג שנשמע, לא פעם, מפחיד. אולם, למעשה, הוא בסך הכל עוד צומת בדרך לפסגה. על מנת לעבור את מחסום הפחד, ניתן ללמוד אותו בצורה פשוטה יעילה ומהטובים ביותר. "המסלול הירוק" במכללת פסגות נוצר על מנת להקל על בני הנוער הצעירים, מתוך הבנה מלאה של גילם, מעמדם, והצרכים הספציפיים שלהם. המכללה מאפשרת ללמוד את התחום ולהתנסות בו בזמן קצר וממוקד.

בהשוואה לתואר ראשון, מדובר על מסלול של שנתיים לימודים, המורכבים מ-5 סמסטרים ממוקדים, מקיפים ומעמיקים בשלל תאוריות וטקטיקות למסחר בשוק ההון. זאת ועוד, הלימודים נעשים בליווי מנטור אישי לאורך כל המסלול, המסייע ודוחף להצלחה ובעיקר - יישום בפועל של הכלים הנלמדים בעבודה מעשית על תוכנות מסחר. "לקחתי המון כלים פרקטים, שאיתם הצלחתי להגשים את החלום שלי", "הלימודים סייעו לי לתכנן את העתיד בצורה שקולה ומבוקרת" הן דוגמאות בודדות לפירות הנקטפים ממסלול הלימודים ולחוות הדעת של הבוגרים שלנו על מכללת פסגות.

מוטב לקחת סיכונים בשוק ההון, מאשר לקחת את הזמן
אין ספק, בימים אלו, יפה שעה אחת קודם. האפשרויות הטובות מצומצמות, החלופות מוגבלות, והעתיד מעבר לפינה. מכללת פסגות מציעה את האפשרות לממש ולממן את השאיפות, לנהל תיק השקעות באופן עצמאי ולעבוד מהבית. לזכות במקצוע לחיים ולשדרג את ההכנסות, קלה מאי פעם. 

למעשה, הבחירה במסלול הירוק היא כבר החלטה הונית נכונה - ניצול יעיל של כספי הפיקדון שישלמו את שכר הלימוד המלא, ויאפשרו הקניית ידע ממשי לצד יישור קו עם דרישות השוק הבלתי מתפשרות.
הבנת הפוטנציאל והמשמעות של הלימודים האלו לטווח הארוך, מבטלת את האופציה של לשבת בבית בחוסר מעש וחוסר וודאות עבור רבים וטובים.

מכללת פסגות מאפשרת לבוחרים במסלולים השונים ללמוד כיצד לייצר הכנסה נוספת, כיצד לייצר את ההון הראשוני, בעיקר בימים של חוסר וודאות כשכולם מחפשים את המקום האידאלי לחיות ולהתפרנס.

משברים בעולם תמיד יהיו והחשש הקיומי הוא ליפול מהם. בשונה ממי שאינם בוגרי לימודי שוק ההון, בוגרי "מכללת פסגות" מבינים כי אין ממה לחשוש בזמן ירידות בשוק ההון, אלא להבחין בהזדמנות ולמקסם את המצב לטובתם. הם סללו לעצמם את הדרך לביטחון כלכלי דרך מודלים ושיטות למסחר חכם.

עולם ומלואו בעולם שוק ההון
לאורך 15 שנות הפעילות, השתלבו בשוק ההון, הנדל"ן והיזמות כ- 30 אלף בוגרים,  כמומחים מבוקשים ובעלי שם. מכללת פסגות מעסיקה עשרות מרצים ומומחים בתחום, המלמדים פרקטיקה וסיטואציות חיות מהשטח ב 16 מסלולי לימוד שונים. בכל אחד מששת הסניפים ברחבי הארץ, התלמידים זוכים בתוכניות ליווי והכשרה פרקטיות, לצד ידע תיאורטי והתנסות בפועל.

הבלבול האופייני לחיילים משוחררים הוא נחלת העבר. 

עומדת בפניהם אפשרות ליהנות מהדרכות והרצאות ממיטב המרצים והמומחים מתחום שוק ההון שיעזרו להם לקבל ידע רב וכלים שישפרו את היכולות שלהם. להבין כיצד מתקבלות החלטות, מהם דפוסי החשיבה והאסטרטגיות של המשקיעים הטובים ביותר.
 
ידע אינו רק כוח. הוא מקנה יכולת קבלת החלטות טובה יותר.
ידע התנסות והשראה יוצרים את המשולש האולטימטיבי לסטודנטים להטמיע ולהפוך לבוגרים ומשקיעים טובים בשוק ההון.

עולם ההשקעות נגיש ומסקרן. זה הזמן להניח את הנשק והמדים, ולקבל כלים חדשים - כלים נכונים להתנהלות בשוק ההון. הפסגה הבאה שלכם.