שם: עידן זו־ארץ (47)
תפקיד: מנכ"ל חברת רב בריח
מצב משפחתי: נשוי ללימור ואב לארבעה

מסלול מקצועי: "התחלתי את הקריירה המקצועית שלי באינטל במפעל בירושלים כסטודנט להנדסת תעשייה וניהול. במשך קרוב ל-20 שנה התקדמתי בארגון, עד לתפקיד של משנה לנשיאת החברה בישראל, מקסין פסברג. בדרך מילאתי מגוון תפקידים, בהם סמנכ"ל הנדסת הייצור של המפעל בקריית גת, רכישה אסטרטגית של אינטל בגרמניה, ניהול מהלך הרכישה של חברת מיקרון בישראל, וניהול מרכז הייצור של החברה בירושלים. מאינטל עברתי לסודהסטרים, עד שפגשתי את התעשיין הוותיק שמואל דונרשטיין, הבעלים של רב בריח, והחיבור היה מיידי".

עשייה חשובה בשנה האחרונה: "זו ללא ספק השנה המרתקת והמאתגרת שהייתה לי בכל הקריירה. עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל רב בריח, הובלתי, יחד עם צוות המנהלים הנפלא, שינויים מבניים חשובים: מעבר למבנה חטיבתי, הכנסת טכנולוגיות ייצור מהמתקדמות בעולם של רובוטיקה ופתרונות industry 4.0 ופיתוח מוצרים חדשניים שישמשו כמנועי צמיחה מובהקים לחברה בארץ ובעולם".

העצה הכי טובה שקיבלתי: "אין קיצורי דרך, הדרך להצלחה עוברת דרך אינסוף נחישות, התמדה, שאיפה למצוינות והרבה עבודה קשה".

העצה הטובה ביותר שאני נותן לעובדים: "כל העובדים, בכל סוגי התפקידים, צריכים להרים את רף הביצועים שלהם כל הזמן ולשאוף לשיפור מתמיד. מצוינות כדרך חיים".

עיסוק בספורט: "לצערי, אני היחיד במשפחה שלא עוסק בספורט באופן סדיר, אבל משתדל לצאת מדי פעם לריצות ניווט עם המשפחה".

ספר אהוב: "הספר האחרון שקראתי, 'מצעד האיוולת היהודית', מאת אמוץ עשהאל, הוא ניתוח עכשווי מבריק של המהלכים הפוליטיים בהיסטוריה היהודית, בהסתכלות ביקורתית מרתקת".

פחד: "לשמחתי אני לא מונע מפחד, ופחד הוא לא גורם שמשפיע על התנהלותי".

פרגון: "יש לי הרבה מילים טובות על שתי החברות שבהן עבדתי - אינטל וסודהסטרים. אינטל היא בית הספר הטוב בעולם למצוינות תפעולית, איכות וניהול, וסודהסטרים, כחברה תעשייתית ישראלית שהפכה למותג על בינלאומי".

סיפוק: "לראות רעיונות או מהלכים שהובלתי, או שהייתי חלק מהובלתם, מתממשים ומשנים מציאות, מייצרים ערך לאנשים ולארגונים. זה מרגש ומספק לראות שדלת וחלון ממ"ד של רב־בריח הצילו משפחה מפגיעה של טיל בדרום. גם מרגש לראות את בוגרי הסיירות של גבעתי, שפיקדתי על מערך הגיבושים שלהם ועל סיירת המילואים שלהם במשך עשרות שנים, עולים ומצליחים".

בילוי מועדף: "זמן איכות משפחתי, בין אם זה סוף שבוע רגוע בבית ובין אם טיולים משפחתיים ברחבי הארץ והעולם".

משקה אהוב: "אני מאוד אוהב בירות, הרילוקיישן שעשיתי בגרמניה גרם לי להתאהב בסוגים שונים ומיוחדים של בירה".

שעות הפנאי: "עם עבודה אינטנסיבית ומשפחה של ארבעה ילדים, המושג פנאי לא קיים כל כך. עדיין חשוב לי מאוד להשקיע זמן בפעילות התנדבותית, ואני עושה זאת כיו"ר עמותת השועל, המבוססת כולה על מתנדבים ותומכת בבוגרי גדוד הסיור של גבעתי ביציאתם לאזרחות".

מעורר השראה בעיניי: "אנשים שיש להם החזון והאומץ להקים עסקים ופעילות מאפס ולהביא אותם להצלחה שמשפיעה על חיים של מאות ואלפי אנשים. וכן אנשים שפועלים נגד כל הסיכויים בהתמדה ואמונה בחזון ומייצרים ערך לחברה".