ככל הנראה השילוב של הנעת הבנזין - שאינה מגבילה את טווח הנסיעה, יחד עם יתרון המנוע החשמלי, שאינו זולל דלק להנאתו, הם אלו שיוצרים את האהדה לרכב ההיברידי. ככל הנראה, שוק הרכבים היברידיים מכיל דגם מושלם גם עבורכם. 

לא, אל תסתכלו עלינו בעיניים גדולות, אנחנו יודעים שלא שדדתם בנק, אולם החזקת רכב היברידי בבעלותכם האישית, היא אופציה אפשרית בהחלט, גם אם אינכם צאצאים של משפחת רוטשילד במקרה.

רכב היברידי לביצועי מנוע אופטימליים
אם שמתם עין על רכב היברידי, כנראה שאתם לא פראיירים, ביצועי הרכב ההיברידי הם מרשימים בהחלט. הרכב ההיברידי מזהה מקטעי נסיעה ביעילות אנרגטית נמוכה, ומכניס לפעולה את המנוע החשמלי, לעומת מקטעי נסיעה מהירים, שם נדרשת יעילותו של מנוע הבנזין. בנסיעה מאתגרת, ינצל הרכב ההיברידי את שני המנועים, למקסום כוח ההנעה של הרכב.
 
בנוסף לחיסכון בדלק של הרכבים ההיברידיים, ניתן למנות בין יתרונותיהם גם נסיעה חלקה ושקטה יותר, וכוח הנעה גדול יותר, מה גם, שבשונה מרכבים מבוססי מנוע חשמלי לחלוטין, הרכב ההיברידי אינו תלוי בעמדות הטענה חשמליות עבור מקטעי דרך קצרים.

"האוטו שלנו היברידי וירוק…"
יש לדעת, כי הרכב ההיברידי הינו רכב ידידותי לסביבה המסייע לזיהום אוויר מופחת. כך שאם עתיד הכדור שלנו, יקר גם לכם, בעלות על רכב היברידי, בהחלט עשויה להשפיע לטובה על הקיימות והמצב האקולוגי בעולם.

יש לכם 150,000 ש"ח מיותרים? כי אם לא, יש לנו הצעה בשבילכם
בארה"ב גילו כבר מזמן את השיטה איך לשלם פחות ולקבל יותר, שם נפוצות במיוחד עסקאות הליסינג על פני רכישת רכב במחיר מלא. ההיגיון האמריקאי התגלה כצרוף, כאשר שאל: "למה לשלם בבת אחת סכום עצום על רכישת מכונית, אם אפשר להיות בעלים של רכב חדש בעלות חודשית סבירה ביותר?", כך התפתחה שיטת הליסינג, וכיום, רוב הנהגים בארה"ב מחזיקים את רכביהם בתשלום חודשי קבוע. 

כשהליסינג הגיע לישראל
עד מהרה, חצה הרעיון המהפכני והגיע גם אלינו, כשהוא משכנע יותר ויותר בעלי רכבים, כי הכי משתלם לשלם על רכב באופן חודשי, ולהחליפו מדי כמה שנים, מבלי להתחייב על סכום אסטרונומי בבת אחת.

מהי בעצם שיטת הליסינג?
ליסינג נגזרת מהמילה lease, ופירושה: עסקת מימון של השכרת או חכירת רכב לתקופת זמן מוסכמת מראש. עסקת הליסינג מאפשרת לכם לרכוש רכב היברידי או כל כלי רכב אחר במצב חדש, ולהחליפו מדי 30-36 חודשים ברכב אחר, מבלי להיתקף בכאבי הראש המאפיינים את ההליך המייגע של מכירת רכב וקניית רכב אחר תחתיו. עסקת הליסינג מאפשרת לכל מי שרוצה לרכוש רכב חדש ללא השקעה רבה של הון עצמי, ליהנות מאפשרות החזקה מעולה בתשלום חודשי קבוע.

חברת קאריזמה מוטורס לקחה את השיטה האמריקאית, ופיתחה אותה עוד יותר, כאשר היא מגישה ללקוח הישראלי את האופציה לבעלות על רכב חדש בשיטת הליסינג הפרטי.

מהי עסקת הליסינג הפרטי, ואיך היא קשורה לרכב ההיברידי שלכם? 
עסקת הליסינג היא לכל הדעות רעיון פנטסטי, אולם אליה וקוץ בה, קיים בה חיסרון. כאשר לקוח חותם על עסקת 01, באופן אוטומטי הרכב מאבד מערכו בין 17% ל-25%, לכן כשהוא מעוניין להחליפו או למוכרו, הוא מפסיד כסף רב משווי הרכב.

עסקת ליסינג פרטי של קאריזמה מוטורס מספרת סיפור חדש: בעלות פרטית 00 על הרכב, ורישומו ישירות על שמכם, מה שמונע כל ירידה של ערך הרכב. רווח נקי עבורכם, וחיסכון כספי גדול. כאשר אתם באים להחליף את הרכב ההיברידי או כל רכב אחר, בסוף התקופה, בשל רישום הרכב כבעלות 00 ברישיון, לא תהיינה לרכב הפחתות במחירון כלל. מדובר בעניין משמעותי שיכול לחסוך לכם אלפי ואף עשרות אלפי שקלים!

כל מה שצריך לדעת על רכב היברידי (צילום: Pixabay)
כל מה שצריך לדעת על רכב היברידי (צילום: Pixabay)

קצת על חברת קאריזמה מוטורס, ומדוע היא נחשבת למובילת חברות הליסינג בישראל
"אין עשן בלי אש", כך מקובל לחשוב, אם כך, חשוב להתחקות אחר השם הטוב של קאריזמה מוטורס, ומה גורם לרכילות הציבורית להגדיר את החברה כמספר אחד בתחומה?

לוקחים אחריות - רכבים עם אחריות של היבואן הרשמי
כאשר אתם בוחרים בעסקת ליסינג של קאריזמה מוטורס, אתם מקבלים אוטומטית אחריות מקיפה של היבואן הרשמי. האחריות כוללת סטנדרטים מחמירים על פי דרישות היבואן, ופוטרת אתכם למשך כל תקופת הליסינג מפתרון הבעיות בעצמכם. תנו ליבואן לעשות במקומכם את העבודה השחורה.

למעלה מ-1000 דגמים
כן, אתם קוראים נכון, חברת קאריזמה מוטורס מחזיקה במלאי של למעלה מ-1000 דגמים של רכבים שונים, וצוות מקצועי מומחה בתחומו הנמצא כדי להתאים לכם את הרכב המושלם עבורכם. 

עסקה מאובטחת
החברה עובדת בשיתוף פעולה עם גופי המימון והבנקים האמינים בישראל, ומאפשרת למעלה מ-100 אופני תשלום שונים וכן גם מימון לרכב חדש, ביניהם: הוראות קבע, תשלום בשיקים, מסלולים חוץ בנקאיים ועוד, לפי רצונכם והעדפתכם האישית. 

שירות ללא אינטרסים
בירור מקדים לרכישת רכב, הוא תמיד משימה מתישה, המשאירה את הלקוח מבולבל משפע ההצעות המתקתקות, אותן מרעיפה עליו כל חברת רכב, כדי שירכוש דווקא דגם שלה. צוות קאריזמה מוטורס נקי משיקולים זרים, ומעניק ייעוץ מדויק ואישי לכל לקוח, בהתאם לצרכיו האישיים. "אין לנו עניין שתבחרו ברכב כזה או אחר", כך מסבירים בקאריזמה מוטורס, "מלבד העובדה שתרגישו כי עשיתם את הבחירה הנכונה עבורכם".

מתבלבלים מההיצע ההיברידי הרחב? הכו את המומחים
שוק הרכבים ההיברידיים כיום, נהנה משלל דגמים המשתייכים לקטגוריות שונות, כמו: רכבים משפחתיים היברידיים - קומפקטיים וגדולים, רכבי פנאי קומפקטיים, וקטגוריית הרכבים ההיברידיים: סופר-מיני. איך לכל הרוחות תדעו במה לבחור? 

צוות הייעוץ של קאריזמה מוטורס, מכיל אנשי מקצוע הנחשבים לפרופסורים בתחומם, ומתמחים בהתאמת רכבים היברידיים ולא היברידיים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח. בשיחת ייעוץ מעמיקה הם ימפו את הדרישות שלכם: קילומטראז' יומי גבוה, משפחה עם ילדים או רכב למטרות עסקיות, רכב שני במשפחה ועוד צרכים שונים ומגוונים. באמצעות הגדרת תקציב והבנה לגבי העדפות הנוחות שלכם, הם ימצאו עבורכם את הרכב האידיאלי בתשלום חודשי קבוע ונוח, כזה שיתאים לתקציב שלכם.

איך עומר משלם פחות מ-1,500 ש"ח בחודש ונוהג על טויוטה יאריס היברידית משגעת?
עומר הוא לקוח של קאריזמה, שרצה ליהנות ממכונית היברידית חדשנית, אבל לא הסכים להקריב עבורה את כל כספי חסכונותיו. הוא חשב שההימנעות שלו מלשבור את קופת החיסכון, תגזול ממנו את הגשמת החלום הממונע. אולם אז הוא שמע על אפשרות הליסינג הפרטי, ואמר: "וולט דיסני צדק כשהטביע את הביטוי: 'אם אתם יכולים לחלום על זה, אתם יכולים לעשות את זה!'", הוא משלם כיום 1,380 ש"ח בחודש, ומתופף על ההגה בעליזות כל הדרך לעבודה, ברכב הקומפקטי החדש שלו - טויוטה דגם יאריס, אם שאלתם.

קאריזמה מוטורס - פתרונות מימון מתקדמים לרכב חדש משלכם
חברת קאריזמה מוטורס הופכת את חלום החזקת הרכב החדש, למציאותי עד מאוד, כשהיא מציעה תנאי מימון נוחים והחזרים טובים במיוחד. מגיע גם לכם להיות בעלים של רכב היברידי נוצץ ומרשים, המסוגל לביצועים מרשימים, ולהיות זכאים להחליפו אחרי תקופה ברכב חדש אחר, מכל מותג שתרצו בשיטת מפתח במפתח, מבלי לבזבז זמן יקר ומבלי להישאר תקופה ללא רכב.

רכב חדש, תנאי מימון נוחים לכל כיס, ליווי צמוד ועסקה מאובטחת - זה רק עם קאריזמה מוטורס.