כולם מכירים את התופעה ההולכת ורווחת שבה חברות הליסינג מציעות מחירים מפתים עבור רכבים "אפס קילומטר" אך כשבודקים לעומק מגלים שהרכב הוא בעצם בעל יד וכאשר רוכשים אותו מחברת הליסינג זה בעצם הופך להיות יד 2 ובכך גורם להפסד של עד 25% אחוז מערך הרכב כבר בזמן הרכישה.

אז איך השיטה בעצם עובדת?
יבואן רכב מוכר את הרכבים החדשים לחברת הליסניג. כנדרש בחוק חברת הליסניג רושמת את המכונית על שמה ובעצם היא הופכת להיות יד ראשונה של הרכב, ברישיון הרכב מופיעה הערה שמדובר במכונית שעברה דרך חברת ליסניג. למעשה, מה שקורה בפועל הרכב ירשם על חברת הליסניג ויוקצה למכירה ישירה ללקוח פרטי בדומה לרכב שנקנה מאולם תצוגה של יבואן אז אומנם הלקוח מקבל רכב עם 00 קילומטר אך הוא יהיה בעצם יד 2 ברישיון הרכב מה שיוריד את ערכו במיידי באופן משמעותי.

החסרון העיקרי בשיטה הזו היא ירידת הערך, כאשר הלקוח מעונין למכור את הרכב אז הוא מבין שהפסיד על הרכב עד 25% מהמחיר שאותו רכש וזה מתורגם ללא מעט כסף.

איילון מוטורס (צילום: יח''צ)
איילון מוטורס (צילום: יח''צ)

מסלולי מימון בהתאמה אישית
בדיוק מהסיבה הזו יצאה איילון מוטורס בשלל מסלולי מימון ייחודיים ומשתלמים עבור הצרכן ההישראלי על בסיס התאמה אישית לכל לקוח על מגוון דגמי הרכבים שהחברה משווקת.

לדברי מנכ"ל החברה, מר אבישי זכריה, תוכניות המימון החדשות אותם מציעה החברה תאפשר לצרכן ההישראלי לרכוש רכב חדש לפי התאמה אישית לכל לקוח ולקוח לפי יכולתו הפיננסית ובעצם הלקוח קובע את גובה ההחזר החודשי שאותו הוא רוצה לשלם על רכב חדש. חשוב לציין שאצלנו הלקוח יוצא עם רכב שירשם 00 על בעל הרכב זאת אומרת הלקוח הוא היד הראשונה.

"למעלה מ-85% מהבקשות למימון רכב חדש דרכנו מאושרות, זו בהחלט בשורה לצרכן ההישראלי שיכול להגשים את החלום ולרכוש רכב חדש במחיר נמוך ובהחזר חודשי שהלקוח קובע ומסוגל לעמוד בו. התהליך אצלנו קורה מהר מאוד בשונה מחברות ויבואנים אחרים שדרכם לקיחת מימון לרכב יכולה לקחת ימים אצלנו האספקה היא מיידית והלקוח יוצא עם הרכב באותו היום".

איילון מוטורס עובדת באופן הדוק עם רוב הבנקים וחברות המימון בישראל כך שהלקוחות שלנו נהנים מתנאים הכי משתלמים שקיימים כיום למימון רכב חדש במסלול עד 100% מימון על כל הדגמים הכי חדשים בשוק הרכב. כמו כן, ניתן לקבל אישור לקבלת מימון באישור טלפוני והכל מתבצע במשרדים שלנו ובמהירות כך שיוצאים עם רכב חדש בלי בירוקרטיה ועיכובים שונים באותו היום.

נכון להיום איילון מוטורס מייבאת מגוון רחב של רכבים כגון: טויוטה, ג'יפ, BMW, מרדצס, סקודה, לאנד רובר, הונדה, פורד, ועוד מגוון דגמי רכבים מהמובילים בשוק הרכב.

טרייד אין משתלם על הרכב הישן שלכם
בנוסף לתנאי המימון האטרקטיביים איילון מוטורס מציעה טרייד אין משתלם ביותר על הרכב הישן שלכם. "אנו מתמחים בשיטת טרייד אין ואנחנו מבצעים עסקאות כאלו לכל סוגי הרכבים. כמו כן, אנחנו מתחייבים לתת את ההצעה הכי טובה עבור הרכב הישן". 

איילון מוטורס מציעה ללקוחותיה שירות וליווי צמוד לאורך כל התהליך עד קבלת המימון וסיום הרכישה בסטנדרט שירותי הכי גבוהה שיש כיום.  "אנחנו שמים דגש עיקרי על חווית הקניה דרכנו ואנחנו עושים הכל כדי להוציא כל לקוח שלנו מרוצה מהעסקה אותה הוא ביצע גם מול חברת המימון וגם מהרכב אותו הוא בחר."

החברה שמה לנגד עיניה את תודעת השירות והאמינות ובדרך זו זכינו לשרת עשרות אלפי לקוחות מרוצים.

חייגו עכשיו וצוות המומחים שלנו ימצא עבורכם את הרכב המתאים ביותר עבורכם בהחזר המשתלם ביותר- 3558*  
לאתר החברה: https://www.ayalonmotors.co.il 

איילון מוטורס - רכב חדש במחיר משתלם