שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, התארח בביקור רשמי בביתו של איש העסקים אחמד דבאח, יחד עם בנו סאלח דבאח, מנכ״ל רשת ״סאלח דבאח ובניו״. בפגישה השתתפו נציגים בכירים בשגרירות איחוד האמירויות, זאת במטרה לקדם יחדיו את חזונם להרחיב את פעילותה העסקית של הרשת במדינה. 

במסגרת הביקור, הגיע השגריר אל-חאג'ה לקניון Dabbah Mall בדיר אל אסד, ביקר בסניף הדגל של רשת סאלח דבאח ובניו, והתרשם מהאופן המקצועי והסטנדרט הגבוה שעל פיהם הרשת פועלת בישראל, ואותה היא מעוניינת להביא עמה גם לפעילות הבינלאומית של החברה. 

המפגש התקיים על רקע המגעים המתקיימים בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים בטורקיה ובאיחוד האמירויות, במסגרתם הרשת תצא לשוק הבינלאומי ותקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו. בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר פה בישראל, ועל בסיס הניסיון והכוח הרב שיש לקבוצה בנושא הבשר, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. בנוסף, יציאה לחו״ל תפתח לדבאח את האופצייה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם ביוקר המחייה בישראל.