מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו הזדמנויות כלכליות בלתי צפויות לשינויים גדולים, אך רצוי לא לקחת סיכונים גדולים, אף שנדרש שינוי כלכלי. נדרשות תשומת לב ואנרגיה ליחסים בבית ובמשפחה. שישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית. ייתכנו התחברויות בלתי צפויות עם אחרים; שבת־ראשון יוקדשו להתכנסות ולחשבון נפש.

שני עד רביעי טובים ליוזמות ולעשייה. ברביעי בצהריים עד חמישי צפויה התעסקות בנושא כספים, היו שקולים והיזהרו מפזיזות ומהחלטות שנעשות ברגע.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

נטייה לחוסר שקט, לעצבנות ולחוסר מנוחה. יופיטר נכנס למזלכם ביום רביעי וישהה שם כשנה, שתהיה שנה של הזדמנויות, שפע, מזל ואופציות להצלחה בכל התחומים.

בשישי צפוי חוסר שקט בקריירה עם נטייה לעצבנות ולהפתעות; בשבת־ראשון צפויה רגישות ותרגישו צורך להיות עם עצמכם. אתם אמפתיים ובעלי השפעה; בשני עד רביעי צפויה התחזקות אנרגטית ותחושה של התעצמות. הירח במזלכם ברביעי בצהריים עד חמישי יגביר את הרגישות ואת חוסר המנוחה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

חוסר שקט, עצבנות, אי־הבנות ותחושת תקיעות מאפיינים את הימים האלו. זהו זמן טוב לשדרג את מצבכם הכלכלי וייתכנו אפשרויות שינויים לטווח הארוך.

בשישי תחושו חוסר שקט. חשיבה מחוץ לקופסה יכולה לעזור לכם; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בקריירה, מצד אחד אלה ימים טובים לפרסום אך יש לכם צורך להיות עם עצמכם; בשני עד רביעי תוכלו להוביל וליזום מהלכים חברתיים; ברביעי בצהריים עד חמישי תחושו תקיעות, כובד, חוסר שקט ועצבנות. נסו להיות סבלניים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

ונוס ומרס במזלכם יחזקו את הזוגיות. לפנויים יהיו הזדמנויות להיכנס לקשר לטווח ארוך, ולמי שבקשר תהיה הזדמנות ליצור שינויים נדרשים.
בשישי תחושו חוסר שקט ועצבנות, אך באפשרותכם לראות את מצבכם הרגשי בהיגיון ובאובייקטיביות; בשבת־ראשון צפויה רגישות, אלה ימים טובים לשחרר מטענים רגשיים; בשני עד רביעי צפויה התחזקות בקריירה ותהיו יוזמים ודומיננטיים; ברביעי בצהריים עד חמישי צפויות רגישות ונטייה לעצבנות ולחוסר שקט.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

בקריירה יש חוסר יציבות, שיוצר חוסר מנוחה ועצבנות. נדרש שינוי אך אתם חוששים לאבד את המוכר, וזה יוצר תקיעות. היו סבלנים והשינוי יגיע.

בשישי צפויים עצבנות וחוסר שקט במערכות יחסים. הצד השני זקוק לחופש ולמרחב ואילו אתם זקוקים להכלה ולרגישות. נסו לא ללחוץ על הצד השני; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים, ואתם מתפכחים לגבי מצבכם הרגשי; בשני עד רביעי תורגש התחזקות אנרגטית; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות מתוחים בקריירה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

הרגישות גבוהה וייתכנו יחסים זוגיים שהתפתחו על רקע חברי. אתם עקשנים מהרגיל ונצמדים לתפיסה מקבעת ולא גמישה, מה שעלול לגרום לתקיעות ולחוסר התקדמות.

בשישי צפוי חוסר שקט בעבודה או ביחסים עם קולגות ו/או ממונים. נסו להיות סבלניים והימנעו משיחות מיותרות; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ביחסים עם נטייה לבעיית גבולות מול הצד השני; בשני עד רביעי צפויה התחזקות רגשית; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיה נטייה לחוסר שקט בגלל חוסר יכולת לשחרר קיבעונות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

שבוע מורכב ביחסים האינטימיים, במיניות ובתחום הכלכלי. נטייה לפרידות ולניתוקים או חיבורים גורליים חזקים. עצבנות וחוסר שקט מלווים את הימים האלו. קשרים משמעותיים יכולים להירקם דרך הקריירה.

בשישי צפויה רגישות ביחסים רומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בעבודה ו/או במצב הבריאותי; שני עד רביעי צפויים להיות מתוחים במערכות יחסים; ברביעי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות ביחסים עם נטייה לעצבנות, לניתוקים ולפרידות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

נטייה לניתוקים ו/או פרידות. נדרשים שינוי עמוק ושחרור של יחסים שמשאירים אתכם במצב לא יציב. זוהי תקופה משמעותית של שינויים גורליים ביחסים.

בשישי צפויים חוסר מנוחה בבית ובמשפחה ותחושה שהביטחון מתערער בזוגיות; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים ביחסים רומנטיים ו/או ביחסים עם הילדים. תיתכן אפשרות לחוויה רגשית סוחפת או התאהבות; שני עד רביעי צפויים להיות תוססים בעבודה; ברביעי בצהריים עד חמישי התקשורת לא תהיה במיטבה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

שינוי שמתהווה בעבודה דורש מכם שינוי צורת חשיבה ושחרור עכבות. רעיונות יצירתיים שעולים דורשים מכם לוותר על האחיזה בישן.
בשישי תהיה נטייה לחוסר שקט ולחוסר סבלנות; שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה; בשני עד רביעי צפויות התחזקות אנרגטית, יכולת ביטוי גבוהה ונוכחות בולטת, אך גם נטייה למתחים פנימיים; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות לא שקטים בעבודה ולכן רצוי להימנע משיחות עם ממונים או עם קולגות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים שואבות מכם אנרגיה, שכן הצד השני זקוק לקרבה ונראה שאתם בדרך לשינוי מהותי. רגישות היתר של הצד השני יכולה לסחוט אתכם רגשית.

בשישי צפוי חוסר שקט בעיקר בתחום הכלכלי, וייתכנו הוצאות בלתי צפויות, עצבנות וחוסר מנוחה; בשבת־ראשון צפויה רגישות ביחסים עם אחים, בני דודים ושכנים; בשני עד רביעי צפויה התחזקות אנרגטית מלווה בנטייה לכעסים ולמתיחות במערכות יחסים בבית, נסו לשמור על סבלנות; ברביעי בצהריים עד חמישי תוכלו לבטא את עצמכם בצורה יצירתית, חשוב שתעריכו את עצמכם נכון.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

רעידת אדמה ותקשורת לא מאוזנת בבית. עצבנות וחוסר מנוחה מאפיינים את השבוע. השינוי מתבקש אך אתם מתקשים לשחרר את המוכר וה"בטוח". הירח במזלכם בשישי גורם לעצבנות ולחוסר שקט, בעיקר בבית ובקרב המשפחה, וייתכנו תגובות בלתי צפויות, נתקים ופרידות.

שבת־ראשון צפויים להיות רגישים בתחום הכלכלי: ייתכנו הוצאות גדולות והכנסות גדולות, ונדרשת הצבת גבולות; בשני עד רביעי צפויה התחזקות אנרגטית, עם נטייה למתחים ביחסים בעבודה; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות מאתגרים בבית ובקרב המשפחה וילוו בחוסר מנוחה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

יחסים רומנטיים או היחסים עם הילדים עשויים להעמיק. תיתכן חוויה רגשית משמעותית, אך עליכם לשמור על הגבולות ועל חיבור לקרקע ולא להיסחף יותר מדי.

בשישי צפויים חוסר שקט, עצבנות וחוסר מנוחה. נצלו את הזמן להתבוננות פנימית ונסו להימנע מעודף גירויים חיצוניים. הירח במזלכם בשבת־ראשון יגביר את הרגישות. בשני עד רביעי צפויה התחזקות אנרגטית וייתכנו יוזמות כלכליות. צפויה מתיחות ביחסים רומנטיים או ביחסים עם הילדים; ברביעי בצהריים עד חמישי תחושו חוסר שקט ועצבנות והתקשורת לא תהיה במיטבה. הימנעו מעקשנות. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>