בנו של ראש ממשלת ישראל לשעבר בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, הגיש היום (ראשון) כתב הגנה בתביעה שהוגשה נגדו על ידי הפעילה הפוליטית דנה כשדי. כתב ההגנה הוגש כשלושה חודשים לאחר שבית המשפט פסק שעליו לשלם חצי מיליון שקלים לכשדי, מכיוון שלא הגיש כתב הגנה כנדרש.  כשדי טוענת בתביעתה כי נתניהו פרסם את שמה ותמונתה ורמז לקשר רומנטי בינה לבין שר הביטחון בני גנץ. 

בכתב ההגנה טוען בנו של ראש הממשלה לשעבר כי התביעה שהוגשה נגדו היא "ניסיון חסר תום לב ומאולץ של התובעת להמציא יש מאין עילת תביעה מדומיינת ולכרוך את שמה בשמו של שר הביטחון בני גנץ, ולו במחיר הכפשתה בידי עצמה". עוד טוענים עורכי דינו כי הוא "מעולם לא יצר קשר מיני, אינטימי וזוגי בין התובעת לגנץ ולא התכוון ליצור קשר שכזה".

בני גנץ (צילום: דובר צה''ל)
בני גנץ (צילום: דובר צה''ל)

נתניהו אף טוען כי הוא "בסך הכל פרסם משפט תמים ללא כוונת זדון" וכי הוא "מתנגד לכל רמיזה לקשר מיני בין השניים". בנו של ראש הממשלה לשעבר אף טוען כי "מדובר באחת מהזיותיה של התובעת, תעלול תקשורתי שנועד למשוך תשומת לב".

לדבריו, טענותיה של כשדי כי רמז ליחסים מיניים בינה לבין שר הביטחון הם "פרשנות בלתי נסבלת של התובעת" מכיוון שבתביעתה, היא פותחת ואומרת כי נתניהו רמז לכך שהיא אחת ממאהבותיו הסודיות של גנץ, אך לאחר מכן היא טוענת כי נתניהו קישר אותה לפרשיות מין שהוא מייחס לגנץ כגון יחסי מרות או יחסים אסורים ביניהם. "היא איבדה את שיקול דעתה ובלהט ההרס העצמי ויצר הפרסום שבוער בקרבה היא החליטה לחצות כל גבול בין דמיון למציאות", טוען נתניהו.