ראש עיריית שפרעם, עורסאן יאסין שוחח היום (ראשון) עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM והתייחס לאירועי הירי בסוף השבוע האחרון ובמהלכם נורו למוות עובד סניף הדואר בשפרעם, רמזי ח'ורי וטארק אגברייה נורה למוות באום אל פחם לעיני ילדיו ורעייתו. "אנחנו רוצים לחיות, אנחנו חלק מהמדינה. לא ייתכן ששלוש אחוז יפריעו לנו לחיים. זה עבודה של המשטרה, יש לה מודיעין. אני רוצה להפסיק את ההרג של חפים מפשע", אמר. 

יאסין הביע ביקורת על הטיפול של המדינה והמשטרה באירועים האלימים ברחבי ישראל בשבועות האחרונים ואמר כי "אנחנו רוצים שכנות טובה עם שכננו היהודים, אנחנו רוצים לחיות, זו המדינה שלנו ולא אתן לקומץ שיפריעו לחיים, אבל המדינה חייבת לטפל". כמו כן, התייחס גם לנפילת הרקטה בשטח פתוח בעיר ואמר כי "היה נס שלא נפגע אף אחד ואני מקווה שהדבר הזה יעלם ונחזור לחיים".

בהמשך הצטרף לשיחה גם הכתב הצבאי לשעבר של ערוץ 20, קובי פינקלר, שעורר סערה ופוטר לאחר שאמר בשידור "שחבל שלא נהרגו ערבים" מהרקטה שנפלה בשפרעם. פינקלר התנצל על דבריו ובתגובה אמר ראש העיר כי "הוא אומר שהוא טעה בשבילי זה בסדר גמור, שהוא מודה אנחנו רוצים לחיות כל אחד במקומות ולגדל את הילדים. אני סולח לו, כי הוא טעה, ובזה גמרנו".

"אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, לא מעניין אותי מה אומרים אחרים, מעניין איך חיים בתוך המדינה", הוסיף יאסין.