אורן פפו, מנכ"ל פרואקטיב – בריאות בארגונים, התארח ביום טלוויזיה מיוחד בהנחיית יורם שיפר באולפני אָסקימוTV שבתל אביב וסיפר לו על החשיבות של הבריאות הפיזית והנפשית של עובדים בתוך ארגון או חברה ואת הקשר בין רמת התפוקה של אותם עובדים לבין רמת הבריאות הפיזית והנפשית שלהם.

אורן פפו מספר שהיום, המודעות וההבנה שהבריאות של העובדים משפיעה ישירות על "בריאות הארגון", ועל כן ישנה הקפדה של הקדשת משאבים של החברה לקידום נושא.
בין אם זה ימי בריאות וספורט, יועצי תזונה שמגיעים לארגון לפגישות אחד על אחד או כנסים בנושא בריאות וכו', מדובר בעולם ומלואו ומאד שווה לארגון לקדם בתוכו. 

מה התועלת של הארגון מאותה פעילות ספורטיבית של העובדים שלו?
אם העובדים בריאים הם מפסידים פחות ימי עבודה, הם מרגישים יותר טוב פיזית, העובדים מרגישים מחוברים יותר לארגון, אם הפעילות הפיזית היתה קבוצתית אז גם עבודת הצוות תשתפר פלאים והרשימה עוד ארוכה... כל ה"הטבות" הללו מביאות למצב שהעובדים עובדים טוב יותר והתפוקה שלהם גבוהה יותר.
הייחודיות של אורן פפו בתחום הוא שמצד אחד, אורן מגיע מרקע של לימודים ועבודה של כמעט 20 שנים בארגונים גדולים ממש כמו הארגונים להם הוא מספק את שירותיו. מהצד השני אורן הוא ספורטאי בלב ובנשמה, הוא שחיין מקצועי, מדריך פילאטיס ועוסק באימוני ספורט אישיים.
כך הוא מגיע לארגון, צופה מהצד, מבין מהו הצורך הארגוני בנושא ומכין תכנית עבודה "קאסטום מייד" לארגון הספציפי.
טיפ מאורן: פשוט נסו לזוז כמה שיותר בזמן העבודה!
דברו בטלפון בעמידה, שימו את הפלאפון רחוק מכם כך שכשתקבלו שיחה תאלצו לקום, במקום לצלצל לקולגה במשרד ליד קומו ולכו אליו וכו'...
רוצים להתייעץ עם אורן פפו? צרו איתו קשר >> proactive4u.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!