איתי משיח, מנכ"ל SVCollege, התארח ביום טלוויזיה מיוחד בהנחיית יורם שיפר באולפני אָסקימוTV שבתל אביב וסיפר לנו על המוסד הלימודי SVCollege ועל המקצוע הכי מבוקש בתחום שהם כמובן מלמדים בו.

המקצועQA , או בשמו המעוברת 'בדיקות תוכנה' הוא מקצוע מאד מבוקש היום ונמצא בדירוג גבוה בטבלאות השכר של שוק העבודה, שכר שנע בין 9,000 ש"ח לבין 12,000 ₪ בחודש.
איתי מספר שמדובר במשרה המתאימה לסוג אנשים בעלי אנגלית ברמה בסיסית ומעלה, ראייה טכנית, אנשים שאוהבים לעבוד בסביבת מחשבים, בעלי יכולת אוטודידקטית, אוהבי טכנולוגיה בכלליות וכו'

מה שמייחד את SVCollege הוא לא רק הלימודים עצמם של המקצוע המבוקש, אלא גם התהליך שמגיע עם סיום הלימודים בו הסטודנט שסיים את לימודיו מקבל משרה בשוק העבודה בהיי טק, ובנוסף גם תמיכה וליעוץ שהקולג' מציע בנושא כיצד להתראיין לראיונות עבודה.
הלימודים עצמם אורכים שישה חודשים ומתקיימים בקבוצות קטנות ואישיות כאשר הם מחולקים לשלבים הבאים:
- לימוד קורס QA בסיסי
- קורס QA – ווב ומובייל 
- התנסות מעשית – שילוב הסטודנטים במשרות אמיתיות בשוק העבודה.
בזמן תקופת העבודה הסטודנטים מקבלים שכר מ- SVCollegeובסופו של תהליך, כאשר הסטודנט מסיים את הלימודים והוא מתחיל לחפש עבודה, הוא כבר יכול להוסיף את הניסיון שלו בקורות החיים כעבודה רלוונטית לתחום.
איתי גם מגלה לנו ש-80% מהסטודנטים ששולבו בעבודת התנסות מעשית בתחום, ממשיכים לעבוד באותה החברה אשר בוחרת להעסיק אותם כעובדי קבע.
טיפ קטן במתנה מאיתי: לפני שאתם ניגשים לראיון עבודה, עשו עבודת הכנה.
קראו על הארגון ועל ההיסטוריה שלו, על המוצרים שלה, על המתחרים של החברה ואפילו על האדם שיראיין אתכם!
ושיהיה בהצלחה!
רוצים להתעניין ב- SVCollege? צרו קשר עם איתי משיח >> www.svcollege.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!