החלוץ דנילו נשלח לבדיקת לב, יגיע לאימון הפתיחה של הפועל ת"א?

דנילו
דנילו | aaaaaa

האדומים יפתחו עונה, בעיה התגלתה בליבו של הרכש הברזילאי והוא נשלח לבדיקות נוספות שרק לאחריהן הוא ידע אם יוכל להתחיל באימונים. גוטליב ודגני צפויים להופיע

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב תפתח מחר (שלישי) את אימוניה לקראת העונה הקרובה בליגה הלאומית. באימון ישתתף הבלם אדי גוטליב, שלא נמכר לאופה מהליגה הרוסית בשל הדרישות של ראשי המועדון שרוצים 750 אלף יורו עבור השחקן וכרגע לא נמצא בתוכניות המקצועיות של מוטי איוניר.

 

גוטליב דחה בשל הרצון לשחק ברוסיה הצעות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה שגם הו היו רחוקות מהדרישות של הפועל ת"א. השחקן האמין כי ישחק בליגה הרוסית ולמקורביו סיפר כי הוא חולם להיות מוזמן לסגל נבחרת רוסיה, שתארח את המונדיאל בשנה הבאה.


 

האדומים, שבנו על הכסף הגדול שייכנס ממכירת גוטליב, יהיו חייבים לכבד את חוזהו בסכום העולה על 150 אלף דולר, ואיוניר שבנה סגל בלעדיו יוכל להשתמש בו בתקופה הקרובה. ראשי המועדון מקווים שהשחקן שבסופו של דבר השחקן ימצא קבוצה בישראל. לאימון אמור להתייצב אוראל דגני שמחזיק גם הוא בחוזה גבוה והבהיר שיישאר אם לא ימצא קבוצות באירופה.


במקביל, מי שעשוי לא להתחיל את האימונים הוא החלוץ הברזילאי דנילו לופס שהגיע לאחרונה מריו קלארו. החלוץ עבר בדיקות והתגלתה בעיה בליבו שלא השביעה את רצונם של הרופאים. הברזילאי בן ה-26 נשלח לבדיקות אקו לב אותן יעבור בבוקר ורק לאחריהן יקבלו החלטה האם לאשר לו להתחיל באימונים עם המועדון.

 

להפועל ת"א הגיעו עד עכשיו 14 שחקנים חדשים: אריק ינקו, פדרו גלבאן, דנילו לופס סזאריו, ניר לקס, עידו כהן, רז נחמיאס, עמית מלכה, עומרי שקל, אופיר טקיאר, טל בנש, גיא בדש, ישראל ראש, דניאל גרץ ועידו אקסברד.


אוראל דגני. יישאר אם לא ימצא קבוצה באירופה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי