איוונקה טראמפ, שעשתה קריירה מוצלחת בתחום האופנה ומכירות מוצרים רבות לנשים וגברים, סובלת מהמדיניות של אביה דונלנד טראמפ נגד הכנסת מהגרים לארה"ב. עשרות חברות נדחפו לחזית המאבק הפוליטי בין התומכים והמבקרים של טראמפ באמצעות סדרה של חרמות. מבקריו של טראמפ תבעו מלקוחות להפסיק קניות קמעונאיות של מותגי המשפחה המלכותית. מדובר בליין בגדים ואביזרים לנשים של איוונקה טראמפ בעיקר. תנועת החרם נגד טראמפ, הושקה על ידי שנון קולטר שידועה בדף שפתחה בטוויטר בשם #GrabYourWallet.
בתוך כך רשת בתי הכלבו הגדולה בארה"ב "נורדסטרום" ולצדה כלבו היוקרה "ניימן מרקוס" הכריזו על סיום ההתקשרות עם מותג האופנה של איוונקה. על פי ההודעה שלהם ההחלטה לא נעשתה מטעמים פוליטיים, והתקבלה בהתבסס על ירידה חדה במכירות, אבל נראה שיש לעניין קשר. 
דובר נורדסטרום שמחזיקה 350 חנויות בצפון אמריקה טען בתגובה להורדת המותג "איוונקה" מהמדפים שבכל שנה הם משנים ומעדכנים עשר אחוז מהמותגים. "יש לנו יותר מ-2,000 מותגים המוצעים באתר בלבד. בכל שנה אנחנו מקצצים עשרה אחוז ומרעננים במותגים חדשים, בהתבסס על נתוני המכירות".

סובלת ממדיניות האב. טראמפ הבת. צילום: רויטרס
סובלת ממדיניות האב. טראמפ הבת. צילום: רויטרס

נורדסטרום הפכה ליעד מרכזי של החרמות אנטי טראמפ לאחר שמכתב פתוח של אחד הקונים באתר מחודש אוקטובר כינה את המותג שלה "רעיל" ודרש להפסיק למכור אותו.
חברת "מייסיס" הפסיקה למכור קו של בגדי גברים של הנשיא טראמפ הכולל חליפות, עניבות, ואביזרים אחרים אחרי שטראמפ כינה מהגרים מקסיקנים ב-2015 שהם "אנסים שמכניסים סמים לארה"ב". לאחר שטראמפ זכה בנשיאות, טרי לונדגרן, מנכ"ל מייסיס, אמר, כי החברה תמשיך לעמוד מאחורי החלטתה. "קיבלנו החלטה לפני כשנה וחצי ונעמוד בה". עם זאת, מייסיס, עדיין מוכרת את המותג של איוונקה טראמפ של בגדים ואביזרים לנשים.
האתר האון-ליין הקנדי למכירת נעליים נטש את המותג של איוונקה בנובמבר. החברה הודיעה בטוויטר שההחלטה היתה בתגובה לקריאות לחרם נגד המותג.
 עד יום רביעי היו 15 מוצרים מקו התכשיטים של איוונקה זמינים באתר, אבל מיום רביעי הם נעלמו. גם מהחברה Wayfair, שמוכרת ריהוט וכלי הבית, ירדו מוצרי בית טראמפ כבר בנובמבר וזאת ללא הסבר.
במקביל, הגרסה המקוונת של קוסמופוליטן יצאה בכתבה המתייחסת להבטחתה של איוונקה מתחילת החודש שעבר להפסיק לכהן בתפקיד ניהולי במותג האופנה, וכמו כן למכור את מניותיה בחברה על מנת שתוכל להתרכז בענייני המשפחה. מסתבר שעל פי המסמכים הרשמיים של החברה, לא בוצע עדיין שום שינוי שמרמז על כוונותיה להתנתק מהעסק ולמעשה היא עדיין רשומה כמנהלת האחראית של המותג.