זהירות קניבל: גבר טוען כי הותקף על ידי בחור שניסה לנשוך את האוזן שלו, רגעים ספורים לאחר שאמר לו כי המאכל האהוב עליו הוא "סטייק נא". קורבן האירוע המוזר הזה הוא צ'אד פיני, בן 25, שננשך בזמן ששהה באכסניה של ימק"א באנגליה. פיני אמר שהוא התעורר בשעות הבוקר המוקדמות על ידי חבר'ה שחזרו מבילוי. הם החלו לשוחח במועדון של ההוסטל בברמינגהם, לפני שאחד מהם קפץ עליו לטענתו.



"במהלך השיחה הגענו לנושא של מזון וציינתי שאני אוהב פיצה והוא אמר שהוא אוהב סטייק נא ואז, לפני שהספקתי להבין מה קורה, הוא קפץ מעליי והחל חובט בי שוב ושוב בפנים. ניסיתי להילחם בחזרה", אמר פיני, "אבל הוא היה גדול ממני ואז הרגשתי שהוא נושך את האוזן הימנית שלי, זה נשמע כמו מישהו שאוכל חסה. הוא לעס ואז היה דם בכל מקום. היה לו דם בכל הפה והוא צחק בטירוף לעצמו".



פיני טוען שהוא איבד חלק מאוזנו שהוא לא הצליח למצוא אחר כך. "הוא היה כמו קניבל מטורף, הוא מזכיר לי את חניבעל לקטר", אמר. "הם צריכים לנעול אותו ולזרוק את המפתח. הוא מטורף עם קבלות".



פיני בבית החולים. צילום: מתוך אתר "המירור"
פיני בבית החולים. צילום: מתוך אתר "המירור"



פיני נלקח לבית החולים "Good Hope" בברמינגהם, שם נזקק לתשעה תפרים באוזנו, לפני שהועבר ליחידה לניתוחים פלסטיים. "הוא נשך את הסחוס, הייתי חייב לקבל תשעה תפרים ועכשיו חסרה לי חצי אוזן. זה פגע לי בביטחון העצמי. בזמנו הייתי שיכור וזה לא כאב אבל לטווח הארוך יש לי עיוות בלתי הפיך".



הפחד הכי גדול שלו הוא שהאיש יחזור לקבל מנה נוספת: "הבחור הזה משוטט ברחובות וכנראה נוגס באוזניים של אנשים אחרים. אני לא חושב שמישהו מאיתנו יכול להרגיש בטוח עד שהוא יהיה נעול. המשטרה צריכה למצוא אותו ולההכניס אותו לכלא לפני שתהיה עוד התקפה".



דובר המשטרה המקומית אישר כי שוטרים הוזעקו לאכסניה לאחר דיווח על תקיפה וכי בחור בן 25 נלקח לבית החולים עם פגיעה קשה באוזנו, שם היה נדרש לעבור ניתוח. "כל מי שיש לו מידע מתבקש ליצור קשר", הוא מסר.