לאחר הפרסום הבלעדי במעריב על יוזמות בליכוד להרחיק או להשעות משורות המפלגה פעילים המתבטאים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, תוך הגשת עתירה בעניין נגד אסנת מידן, המפעילה את קבוצת הווטסאפ "נסיכי הליכוד החזקים", טענה היום (ראשון) בגל"צ האחרונה כי היא חוששת לחייה. לדבריה, "מאיימים על חיי. קוראים לזרוק אותי לים".



"יצאתי עכשיו ממשטרת ירושלים כדי להגיש תלונה נגד הסתה ברשתות החברתיות", סיפרה מידן, שהוסיפה: "מאיימים עליי. יש בחור בשם אלידור שהיה חבר של אחד הח"כים והוא בעצם מסית, ותוך כדי ההסתה הזו אנשים כותבים תגובות לזה. בנוסף, אדם בשם נסים כהן קורא לזרוק אותי לים".



בשלב זה פרץ עימות בשידור בי אלידור כהן, שעליו דיברה מידן, לבינה. "קודם כל אני חייב לתקן שהיא חברת מרכז ליכוד, אלא מתפקדת לליכוד". לדבריו, "היא מסייעת למחנה השמאל, היריב האידאולוגי של הליכוד. היא משתתפת בהפגנות השמאל, גיס חמישי בתוך התנועה". 



"אתה בדיוק חמש דקות בפוליטיקה", ירתה מידן, שטענה: "לפני שאתה מתחנף לח"כים שייקחו אותך לעבודה תדע שאתה קיבלת תלונה על הסתה ברשתות החברתיות. אתה לא תאיים על אישה עם שני ילדים. אני לא ראיתי שאף אחד יצא מהקבוצות לאחר ההופעה שלי בטלוויזיה. אתה חצוף מארץ החצופים".



כזכור, בעתירה שהוגשה נגדה נכתב כי "אסנת מידן היא חברת הליכוד והיא משתתפת באופן פעיל במיוחד בהפגנות בפתח תקווה. גברת מידן משתפת פעולה עם מהלך חמור כשלעצמו, קרי הפעלת לחץ על מערכת אכיפת החוק כדי להפליל ראש ממשלה. מאחר והמהלך החמור הוא פוליטי לחלוטין ומובל ע"י אישים פוליטיים מובהקים, הרבי שגב’ אסנת מידן מסייעת ליריבי הליכוד בפועלם להפיל את ממשלת הליכוד".