יועצו של המנהיג העליון של איראן לענייני הצבא, גנרל יחיא רחים צפאווי, איים היום (חמישי)  כי ברשות ארצו עשרות אלפי טילים "שיזרעו הרס רב בישראל", כהגדרתו.
 
צפאווי אמר את הדברים בתגובה לדברי שר הביטחון משה יעלון, שהתייחס במפורש למעורבותה של איראן בפעילות נגד ישראל בחזיתות השונות. "בכל סכסוך במזרח התיכון מעורבת איראן באופן שלילי", אמר יעלון. "משטר הדמים מטהרן מפיץ טרור וזורע הרס במדינות האזור ומצהיר בגלוי על שאיפתו למחוק את מדינת ישראל מהמפה. למרבה הצער, יזכה המשטר הזה לחסינות עם החתימה הצפויה על הסכם הגרעין מול המערב".
 
צפאווי צוטט בסוכנות הידיעות האיראני "פארס", אומר כי "הציונים וארה"ב יודעים מה כוחם של איראן ושל חיזבאללה. הם יודעים שיותר מ-80 אלף טילים מכוונים לעבר תל אביב וחיפה".
 

"איראן היא הקלף המנצח בעניין הביטחון הלאומי, ובמערב אסיה נחשבת לחלק מהיציבות", הוסיף צפאווי שהתייחס לאיומים של השר יעלון: "הציונים יודעים היטב כי לא יכלו לנצח במלחמתם נגד חיזבאללה ונגד תושבי עזה, אז בוודאי לא יכולים להתמודד עם מדינה חזקה ובעלת יכולות. אם יעשו שטות, נמחוק את חיפה ותל אביב".
 
הבכיר האיראני הוסיף, כי "הציונים סובלים מבעיות רבות, והם מבינים שאינם יכולים להסתבך עם איראן החזקה. האמריקאים והציונים רוצים לעשות רעש בהצהרות אלו. איראן מדינה חזקה, והיא תגיב להם בעוצמה הרסנית".
 
צפאווי שלח רמזים עבים לעבר מדינות המפרץ, ובעיקר סעודיה, ואמר כי "הצגנו חלק מהיכולות הבצאיות שלנו, והותרנו יכולות אחרות תחת מעטה סודיות. לא רק הישות הציונית, אלא כל מי שיתקוף אותנו תגובתנו תהיה הרסנית". 
 
צפאווי טען, כי הסי-איי-איי והמוסד, יחד עם מדינות "שאין להן שכל", כהגדרתו, מממנות את "ארגוני הטרור בסוריה, אפגניסטן, פקיסטן ועיראק, וגם את הארגונים המתנגדים למהפכה האיראנית, כדי לפגוע ביציבות שלנו".
 
הבכיר טען עוד, כי "ארצות הברית מאמנת טרוריסטים בטורקיה ובירדן, ואנו שמים לב שהם שולחים ציוד וסיוע לדאעש באמצעות מטוסים. התשובה לכנופיות הטרור, שמדינות האזור יקימו ברת אזרית הגנתית ביניהן".