כבר שמענו על משולשים רומנטיים כאלה ואחרים, אבל על כזה גם בבית הדין הרבני לא שמעו זמן רב, אם בכלל. האב ניהל רומן עם כלתו, אשתו חשפה את הרומן אבל לא חשפה אותו בפני בנה, "כדי לא לצערו" אמרה בשלב מאוחר יותר, אבל הדרמה התפוצצה כשהבעל נכנס לתמונה בדרך מקרה.



מדובר במשפחה של רופאים. האב רופא בכיר באחד המרכזים הרפואיים באמצע שנות השישים לחייו. אשתו צעירה ממנו במספר שנים, אומנם רק אחות אבל בכירה מאוד, במרכז רפואי אחר לגמרי. הבן גם הוא רופא בתחילת דרכו, שעובד באחת הקופות והכלה רעיית הבן מסיימת התמחות ברפואת שיניים.



בבית הדין גוללה עורכת הדין שרין סולן סיפור הוליוודי לכל דבר. הזוג הצעיר נישא לפני חמש שנים והספיק להביא ילד לעולם. לימים חשדה אמו של הבן כי בעלה הרופא חי חיים כפולים. בעצת אחד מחבריו של הרופא, שכרה בלש. זה חזר עם ממצאים שהפילו אותה לרצפה. המאהבת של בעלה, היתה לא אחרת מאשר כלתה שנצפתה נכנסת לקליניקה של בעלה הרופא פעמיים בשבוע ויוצאת אחרי מספר שעות.


עורכת הדין שרין סולן


עו"ד סולן גוללה את המשך הסיפור הדרמטי. עם הממצאים האלה יכלה האם לפנות לבנה אבל לא רצתה להרוס את חייו, אחרי שהבינה כי בעלה מוכן להתגרש ולחלק את מחצית הרכוש. כאן נכנס לתמונה הבעל שנעזר ברמז דק מאמו שהטיחה בכלתה ערב אחד את המשפט הבא: "יום אחד את מתלבשת כמו גברת ויום אחר כמו עוזרת בית, תסבירי למה".

לבעל נדלקו הנורות והוא זה שפנה לעו"ד סולן שתייצגו. מהר מאד הוא גילה כי אשתו בוגדת בו. לקח לו זמן לגלות כי הגבר בחייה הוא לא אחר מאשר אביו. מה שהביא להתמוטטות הנפשית לכמה שבועות. בשלב הזה, דרש הבעל גט מאשתו. זו מיהרה לברוח מההמולה והסכימה. האב "הוגלה" מהמשפחה. עכשיו מבקש הבן לערוך בדיקת אבהות לבנו, בחשד שאביו, שהיה הסנדק בברית, הוא אבי הילד ולא הוא. הבלגן רק החל.