עדות העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר, הדס קליין, מי שמשמשת עדה מרכזית בחקירת פרשת 1,000, נחשפה הערב (שני) ב"החדשות". לדבריה של קליין "רכישת השמפניות לא הייתה ביוזמת מילצ'ן או פאקר, אלא תמיד ביוזמה של בני הזוג נתניהו", הובאו דבריה של קליין, "שרה הייתה מבקשת בקבוקים בארגזים של 6 או 12 בקבוקי שמפניות, ביבי היה מבקש סיגרים וידע על כמויות השמפניה שאשתו קיבלה. הנהג של החברה היה נוסע במיוחד לירושלים לספק את הסיגרים והשמפניות". 
קליין המשיכה וסיפרה על בקשה נוספת של שרה נתניהו לגבי תיקון נזילה במעון ראש הממשלה. "הייתה שיחה קשה, שרה צעקה עלי", סיפרה, "נתניהו רצתה שמפקח הבנייה שעובד עם פאקר ומילצ'ן יבוא לייעץ לגורמים המקצועיים של משרד רה"מ לגבי נזילה במעון. לא אישרתי, ואז היא צעקה עליי שאני ומילצ'ן מבזים אותה ואת ביבי, לא מאשרים דברים שמותרים להם כביכול. אחרי כמה שעות התקשר ביבי בעצמו, אמר שזה לא בסדר מה שהם (פאקר ומילצ'ן) עושים לגברת, שהם צריכים להבין מה היא עוברת בתקשורת, ושהם בדקו את זה מול הייעוץ המשפטי והכל מותר". 

ארנון מילצ'ן. צילום: AFP

 

קליין גילתה כי "שרה פחדה מהאזנות. בכל פעם שביקשה דברים ביקשה לדבר רק בטלפון קווי או להיפגש פנים אל פנים. היא צעקה עלי כמה פעמים בקשר למתנות. מילצ'ן קבע חלוקת עלויות למתנות בינו לבין פאקר. לא הייתה תמורה ספציפית". 
לגבי השימוש הנרחב שעשו בני משפחת נתניהו בביתו של פאקר סיפרה קליין: "משפחת נתניהו הייתה משתמשת בבריכה של פאקר ומבקשים שמנהלת משק הבית שלו תכין להם אוכל גם כשהוא כלל לא נמצא". 

 

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "מכת הידיעות הכוזבות נמשכת. מה שמייחסים לראש הממשלה ורעייתו איננו נכון. ראש הממשלה ורעייתו פעלו כחוק, ולכן לא יהיה כלום. מעבר לכך, אין בכוונתנו כרגע להתייחס לפרטי החקירה שמפריכים את הידיעה השקרית".