מרים פרץ, שאיבדה את שני בניה, הגיעה לנחם ולשמח את שרה תחיה ליטמן, שאיבדה את אביה הרב יעקב ליטמן ואת אחיה נתנאל כשהיו בדרך לשבת הכלה שלה. השניים נרצחו בפיגוע ירי סמוך להתנחלות עתניאל בדרום הר חברון. הבת שרה תחיה, הכלה לעתיד, שאלה בבכי בהלוויה: "אבא, לאן הלכת? רציתי אותך בחתונה שלי, מי ילווה אותי?"



למרות הטרגדיה הנוראית החליטו שרה ובן זוגה לקיים את החתונה באיחור של מספר ימים, ובהזמנה מאולתרת שהופצה ברשתות החברתיות הודיעו על המועד המחודש לקיום ברית הנישואים בזו הלשון: "'אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי'. בע"ה חתונתנו תתקיים ביום חמישי הבא י"ד בכסלו, 26 בנובמבר, בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו". 



מרים פרץ, ששכלה את בניה, אוריאל שנפל בלבנון ואלירז שנפל ברצועת עזה, ידועה כסמל לחיים שממשיכים למרות טרגדיות קשות. לכן גם נבחרה להדליק משואה בטקס יום העצמאות האחרון, ואמרה אז: "אין לי תשובות, אני לא יודעת למה דווקא אני". 



בווידאו נראות השתיים כשהן רוקדות ושמחות. פרץ מעודדת את ליטמן: "כשנהרג אוריאל עברו שלוש שנים ולא היה משהו שיגרום לי להתלבש ולא היה משהו שיגרום לי להסתרק ואז באה חתונה והקימה אותי".



 

מרגששש!!!!!!!! מרים פרץ באה לחזק ולעודד את הכלה שאיבדה בפיגוע אבא ואח. אישה מדהימה!!! חזקה וצדיקה עם לב ענק!!!!!!!!!!!

Posted by ‎יפה שטרק‎ on Monday, November 23, 2015