דנה רון שמרה על שתיקה בכל הקשור לפרשת ינון מגל, אבל לא עוד. המנחה שזכתה לפרסום כמשתתפת "האח הגדול" ושמה עלה גם במסגרת שערוריית פליטת הפה של עורך הריאליטי יורם זק (שמלמל בשידור חי על איברים בגופה של רון, בזמן ששהתה בבית הסגור) - יוצאת כעת נגד העיתונאית שחשפה את הפרשה שבמרכזה חבר הכנסת מהבית היהודי, רחלי רוטנר, שלטענתה "חולת פרסום". האמנם?



רון, שצפויה להופיע על המסך בקרוב כחלק מהריאליטי "מחוברים+", פרסמה אמש ברשת שעד כה "הגנתי על רחלי רוטנר, אפשר להגיד בגופי, כולל להתווכח למוות עם שתיים מבין החברות הכי טובות שלי על הטרדה כן או לא, הדרך והמניעים". עם זאת כעת, לדבריה היא חוזרת בה - בגלל פרסומים על חילופי דברים בין רוטנר לכוכבת ריאליטי אחרת, אביבית בר זוהר.


מלהיטה את האווירה? אביבית בר זוהר (יח"צ)

אחרי שברשת צצו ידיעות על תכתובת וחילופי דברים בין רוטנר לבר זוהר, שטוענת ש"הוטרדה על ידי העיתונאית", רון זעמה על התכתובת שניהלה רוטנר וכנראה לא מצאה חן בעיניה של מנחת תכנית הבוקר. "ההתגרות באביבית בר זוהר מאוד מיותרת, אלא אם כן את חולת פרסום חסרת מעצורים ומחפשת צומי בכל מחיר", כתבה, "רחלי רוטנר רחוקה שנות אור מהאישה שהיא מקווה להיות. היא מקווה להיות האליטיסטית האינטליגנטית שאומרת את שעל לבה". 
 

"אך מה לעשות שכאשר מאבדים את הלב, מגדלים עור של פיל, מטפחים באדיקות פה של ג'ורה, נאחזים בציניות כמקור בלעדי לחמצן ולא זוכרים מהי חמלה, אין לאף אחת סיכוי וגם לא לה", סיכמה רון. אאוץ', צודקת או פחות?
 
דנה רון סירבה להתייחס לדברים.


שוברת שתיקה. דנה רון עם בנה (יח"צ)