תוכנית הצהריים של "רדיו ללא הפסקה" מאוישת בדרך כלל על ידי נתן זהבי או יורם שפטל (בימי חמישי). אבל בשבועיים הקרובים תוכלו לשמוע דווקא קול אחר מאחורי המיקרופון. שי חי, שמגיש באותו ערב גם תוכנית עם מיקי לוין, יגיע לאולפן וידבר איתכם, המאזינים, על כל נושא שתרצו.

"קיבלתי הצעה להחליף את יורם שפטל במשבצת הפריים טיים החשובה ביותר של "רדיו ללא הפסקה 103FM". זה מבחינתי סוג של חלום שמתגשם ומאוד מחמיא לי שבהנהלה חשבו שאני מתאים וראוי לכזאת אחריות", אמר שי חי ל"מעריב אונליין": "חשוב לי להיות הכי חד שאפשר ולהעביר את האמת שלי בצורה הטובה ביותר, בשונה מאנשי דעת מובילים אחרים בתחנה, כמו נתן זהבי ויורם שפטל, שנטיותיהם הפוליטיות מאוד ברורות, אני לא מעגן את עצמי בשום צד בקשת הפוליטית.

"אני חושב שהגבולות הערכיים בפוליטיקה היטשטשו מאוד לטובת רווח אישי וחמדנות של מחזיקי התיקים וחברי המפלגות שלהם. אני בעיקר נגעל ממה שקורה במקום שהולך ומאבד את כבודו - כנסת ישראל. אני נגעל מהצביעות והחמדנות בה מתנהגים הנבחרים ומובילים את המדינה שנבנתה על ידי אנשים שלא דיברו ועשו, להרס על ידי אנשים שרק מדברים ולא עושים.

"התכנית לא תחרוט על דגלה צד פוליטי מסוים, אלא בעיקר באדם הקטן שקורס תחת הצביעות של כל המעורבים בבית זונות הפוליטי-חברתי שלנו פה ואמירת כל מה שלא פוליטקלי קורקט לומר קשה ככל שיהיה. בתכנית הראשונה נדון בשאלה של האם המדינה צריכה או לא צריכה לממן ספורטאים אולימפיים ונתייחס גם לתקרית המצרי, נדון בסוגיית ילדי הפליטים וחיילי צהל ונדבר גם על תקרית הירי בבית אלעזרי וסוגיית ההגנה העצמית שצפה ועולה שוב בימים אלו".